Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foreslag til nyt design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg, og en masse andre, synes ikke at det nuværende design på TjenGavekort.dk fanger andres opmærksomhed. Jeg har prøvet at tænke over et design, som kunne fange andres opmærksomhed, men jeg synes bare stadig ikke det ser passende ud til siden.
Måske der var nogle herinde, som kunne kigge siden i gennem, og måske beskrive et design, som ville se passende ud. Hvis du nu også sidder derude, og kunne tænke dig at lave designet for mig, så ville det jo være perfekt!

Med Venligst Hilsen
Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Mathias,

For at være ærlig, så tror jeg desværre ikke det har noget at gøre med designet. Jeg tror derimod, at konceptet, er for gammelt. Det er nu 3-4 år siden at cashback sider var populære, og de synger virkelig på sidste vers nu. Jeg troede egentlig sidste vers var sunget..

Så hvis jeg var dig, ville jeg ikke bruge flere penge på den side. Prøv hellere at find noget andet, eller lav noget helt unikt, lige nu ligner det blot en side som de 100 andre, der har eksisteret.

Og forresten, så få også lige fikset ÆØÅ på forsiden :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 02:17

Hej Casper.

Jeg er allerede i fuld gang med at få fikset det der med æ, ø og å på siden. Jeg har Fx. oprettet et indlæg her på Amino, på rowl og sådan nogle sites. Der er mange som er kommet med nogle svar som virkede, men hvis jeg gjorde det de skrev, så kom der bare errors på alt andet end lige den side hvor jeg gjorde det på. Hvis du da forstår det ... :-)

Med Venligst Hilsen

Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)