Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første køb når jeg tjener de første millioner

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg ville nok ikke vælge at bosætte mig på en ø, men hver har sin drøm.

Jeg har aller mest lyst til at blive her i Silicon Valley, da jeg føler at det er min legeplads. Der er dog en lejlighed som ligger to-tre skridt fra strandsandet i Santa Monica som jeg gerne ville supplere med. Jeg går forbi hver gang jeg kører en tur til Los Angeles/Hollywood og er på stranden.

Den er faktisk ikke vanvittig dyr (efter vores målestok), og det kunne være fedt at kunne tilbringe 3 dage i ugen der, og de resterende 4 dage her i Valley'en.

Mht. at bo langt fra familien, så har jeg gjort det noget tid nu. Med telefoner, Skype etc. ser jeg ikke det store problem i det. Hvis jeg boede i KBH og mine forældre og søster i Aalborg, tror jeg sgu heller ikke at jeg ville se dem så ofte.

Drøm stort, så bliver resultatet også stort!

Mvh Carsten

min mor og far bor også tæt på mig min storebror bor 30 km fra mig og mine venner bor også tæt ved mig , jeg kunne ikke klare vis man mister den social kontakt snakke med dem give dem et håndtryk , det er alt i ens liv at man har sine venner og det social samvær så fungere man bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Lækre øer, dyre boliger, flotte biler:)

Tja, det er jo alt sammen noget som de fleste ønsker sig.

Men jeg ville nu alligevel vælge at købe noget til børneafdelingen på Rigshospitalet eller et andet sygehus med lignende afdelinger.

Det kunne være I-pads, legetøj, eller noget andet som børnene kunne bruge.

Det ville også være godt, at kunne donere penge til at f.eks. en ny scanner eller lignede på afdelingen.

Det vil give meget mere mening for mig, end at eje en tropisk ø eller en dyr bil Smile

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor køber vi aminoer ikke bare en ø sammen, en timeshare ø. Den kunne f.eks. hedde Aminø.Smile

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lolland skulle være ret billigt til salg...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)