Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af PHP opgaver?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med at outsource php-programmering til nogle "billige lande"? Jeg har lavet en forespørgsel til et firma i Indien, og deres timepris på 12$ synes jeg da lyder fornuftigt. Men da vi begyndte at snakked om hvad der skulle laves, skulle de bruge 3-4 gange så lang tid på det som jeg havde kalkuleret med! :-S Og så er ideen jo ligesom væk!

Har i nogle gode erfaringer? nogle firmaer i kan anbefale?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 11:07

Vi har prøvet det et par gange. Generelt gælder der som alt andet programmering, at desto mere specifikt du kan stille opgaven, desto nemmere bliver det for dem at finde "the easy way". Sådanne er det jo også for de danske programmører..

Nu er .php jo et bredt begreb. Hvad er det specifikt du skal ha' løst?

Peacock.nu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13

QER:

Vi har prøvet det et par gange. Generelt gælder der som alt andet programmering, at desto mere specifikt du kan stille opgaven, desto nemmere bliver det for dem at finde "the easy way". Sådanne er det jo også for de danske programmører..

Nu er .php jo et bredt begreb. Hvad er det specifikt du skal ha' løst?

Jo det er klart at jo mere specifikt opgaven stilles, jo mere præcist kan den løses. Der er tale om et Drupal modul jeg ville have programmeret, og i forhold til Drupal termer mener jeg at jeg havde beskrevet opgaven temmeligt præcist.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay jeg er PHP programmør - ville måske endda kalde mig selv for "professionel" PHP programmør.

Jeg har to gange overtaget et projekt som to forskellige firmaer har haft til udvikling i Indien og Kina - og begge gange har jeg fortrudt det enormt meget.

Nu om dage, advarer jeg firmaer dybt inderligt og intenst mod at outsource til Indien - for har den Indiske virksomhed ikke en Dansker ansat til at styre inderne, så bliver det konsekvent udviklet på Indisk manér.

Om du vil spare $12 * 6kr = 72kr vs f.eks mine priser på 369 - og døjes med en masse roderi senere hen, er dit valg - dog kan jeg sige, at når jeg overtager en eksternt udviklet opgave, så tager det mig mindst dobbelt så langt tid at rydde op og få tingene til at fungere på "Dansk" manér ifht. den udenlandske programmeringsmetode. For der er MILEVIDT forskel på hvordan man laver hjemmesider i de to lande... 

Don't tell me I didn't warn you... Wink

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:37

Lars Nielsen:

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med at outsource php-programmering til nogle "billige lande"? Jeg har lavet en forespørgsel til et firma i Indien, og deres timepris på 12$ synes jeg da lyder fornuftigt. Men da vi begyndte at snakked om hvad der skulle laves, skulle de bruge 3-4 gange så lang tid på det som jeg havde kalkuleret med! :-S Og så er ideen jo ligesom væk!

Har i nogle gode erfaringer? nogle firmaer i kan anbefale?

Jeg har en pakistansk php-udvikler tilknyttet, som jeg er ovenud lykkelig for. Han er venlig, realistisk, hurtig, kommer med forslag, er elendig til design (eneste minus) og så lover han aldrig noget han ikke kan holde. Timeprisen er cirka $7. 

Jeg har også mellemgode erfaringer med et Vietnamesisk firma, som vi betalte $12 i timen for. 

Til sidst har jeg dårlige erfaringer med et indisk firma, som stak af med opstartshonoraret. 

Der er ikke noget entydigt svar på dit spørgsmål. Det handler om, hvem du finder. 

Fra Identity studio
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:31

Jeg driver en lille web-programmering agentur i Litauen. www.identitystudio.eu
Priserne er omkring 150 kroner per time.

Du kan kontakte mig via e-mail: martynas@identitystudio.eu eller min danske talende kollega 71452428

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)