Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog - 3 hurtige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber I vil hjælpe mig med 3 hurtige spørgsmål vedr. Wordpress blog:

1. Jeg har læst at man - via All-in-one SEO pack - skal sætte flueben ud fra 2 noindex og lade 1 være åben. Hvorfor det? Hvis mine artikler er synlig på /blog/artikel2 kan jeg ikke se, hvorfor alle tre ikke skal gøres noindex. Den side der skal vises, ligger jo hverken under kategori, tag eller archive (i url'en).

2. Jeg ved det er muligt at vise h2-tags på forsiden, selvom artiklen reelt har en h1 overskrift, når man går ind på den. Hvordan kan det lade sig gøre, et plugin jeg ikke kender til måske? Er det desuden muligt at få fjernet det h1 og h2 tag som wordpress automatisk kræver, øverst på alle bloggens sider - Og en god ide?

3. Hvad er jeres indstilling til bloggens forside. Har man slet ikke noget udsnit af artikler virker det ubrugervenligt og lidt spammende for Google, med en lang række h1 eller h2 tags. Omvendt giver et resumer DC. Hvad er jeres indstilling og forslag til det?

Jeg håber på et par hurtige svar, fra dygtige Wordpress brugere.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 16:14

Ingen der kan give et par gode svar?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Hej ProJekt    fedt navn :-)

1    så kig her http://www.blog.web6.org/wordpress-set-up-all-in-one-seo-pack-configuration-tutorial/

2  h1 h2 Tag Wordpress   kig her http://codex.wordpress.org/Designing_Headings 

h1 {display: none; font-size: 150%; color: white....}    så kan lave om på størrelsen på dine h1 tags eller lave en display: none på dine h1 tags

3

jeg har selv  h1 og h2 tags på min forside  og det giver ikke DC og have resumer af et blog inlæg på ens forside

http://yoast.com/articles/wordpress-seo/     her er en --> Definitive Guide To Higher Rankings For WordPress Sites

/Nikolas D

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 22:30

Tak for svaret Nikolas - det var delvist svar på mine spørgsmål.

Jeg har ikke kunne læse mig frem til, hvordan man får fjernet det h1 og h2 tag, der automatisk kommer øverst, på alle indlæg (i banneret).

Det bliver beskrevet som at man kan få browseren til ikke at vise det, men er det nu det samme, som at det bliver fjernet? Det skal fjernes og ikke skjules (hvis muligt).

Min primære bekymring er for mange h-tags og de to tags i headeren/bannert, er lettere overflødige for mange af artiklerne. Så ser gerne de KUN fremtræder på forside eller alternativ bliver lavet om til "alm" tekst via et plugin eller lign.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 08:21

Det er bestemt ikke det samme, og google er også klog nok til at se om du har 2 <h1>, selvom det ene er display: none.

Ang. problemet, skal du ind og ændre i .php'en under dit "theme".

Mvh Thomas 

Peacock.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 20:38

@QER: Nej det er netop det jeg tænkte. Tak for svaret, der skulle være styr på det nu. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)