Hej Amino Jeg håber I vil hjælpe mig med 3 hurtige spørgsmål vedr. Wordpress blog: 1. Jeg har læst at man - via All-in-one SEO pack - skal sætte flueben ud fra 2 noindex og lade 1 være åben. Hvorfor det? Hvis mine artikler er synlig på /blog/artikel2 kan jeg ikke se, hvorfor alle tre ikke skal gøres noindex. Den side der skal vises, ligger jo hverken under kategori, tag eller archive (i url'en). 2. Jeg ved det er muligt at vise h2-tags på forsiden, selvom artiklen reelt har en h1 overskrift, når man går ind på den. Hvordan kan det lade sig gøre, et plugin jeg ikke kender til måske? Er det desuden muligt at få fjernet det h1 og h2 tag som wordpress automatisk kræver, øverst på alle bloggens sider - Og en god ide? 3. Hvad er jeres indstilling til bloggens forside. Har man slet ikke noget udsnit af artikler virker det ubrugervenligt og lidt spammende for Google, med en lang række h1 eller h2 tags. Omvendt giver et resumer DC. Hvad er jeres indstilling og forslag til det? Jeg håber på et par hurtige svar, fra dygtige Wordpress brugere. |
Ingen der kan give et par gode svar?