Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hovedopgave (website)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har deadline på torsdag på min hovedopgave. Min hovedopgave består af en rapport med flere markedsføringsprodukter. Jeg vil her på falderebet høre, hvad I synes om mit ene produkt, nemlig websitet: portofkorsoer.com/cruise

Formålet er at få flere krydstogtskibe til Korsør Havn.

- skyd alt den feedback retur I kan komme i tanke om!

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:38

Det er en rigtig flot side.

Synes, at sliderne kører en tand for hurtigt - og jeg kan godt lide, hvis der er mulighed for at "pause" en slider eller selv vælge, om jeg vil trykke frem eller tilbage.

Det var lige den ene ting, der poppede op... måske der kommer mere senere.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:39

Nåhr ja... der mangler et favicon, hvis du nu alligevel er i gang :)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:42

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:11

Mange tak for feedback!

- flere der lidt at byde ind med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Hej Jonas

Ser siden på iPhone

Synes du på indholdssiden skal rykke sidens overskrift mere til venstre, så den flugter med menupunkgets tekst.
Derudover skal der lidt mere padding på billede og paragraf.

Så mangler jeg en tilbage-knap når man er på indholdsside.

Ellers en fin side

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:36

Jeps, jeg er helt enig - mange tak :-)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:46

Jeg synes siden er grafisk lækker. Det tager mig dog lidt tid at få et overblik, når jeg scroller ned over siden. Dine overskrifter som history, take a walk osv. er for små. 

Alle dine skyggeeffekter er lækre at se på, men det gør også, at jeg lidt mister overblikket. Lidt mere simpelt ville være godt for mine øjne. 

Men det er helt klart en lækker side. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 11:53

Du har "welcome" på hver eneste side. Hold det på forsiden. Det kan være forvirrende - specielt på en mindre skærm. Fint med kreativ brug af det røde bånd - kunne være spændende at se kreativ brug på hver side.

Hvorfor skifter dine tiles (i navigationen) ved experience?

Dine billeder mange et eller andet. En ramme, en skygge et eller andet. De billeder der har en funktion har en fint ramme på. Kunne man genbruge og så lave lidt forskel på dem?

Markering af aktivt menupunkt

print/email på hver sektion - underligt i min bog. Print er faktisk ved at være lige gyldig da det i bund og grund er en browserfunktion - og at man ikke bruger printvenlige sider længere. Bare printvenlig stylesheet.

Lav evt. social sharing generelt - hold det evt. til "like". Der er alligevel ingen der deler en kontakt-side ;)

Ved det er en opgave, men jeg synes indholdet er lidt fattigt. Måske lave et fiktiv 3. niveau. Fx. Det lyder fedt med cycling i skoven - men hvordan gør jeg det. Jeg ser siden som en slags "things to do"-forside hvor man ville kunne læse længere i dybden på underliggende sider? Ved dog ikke om det er tilladt at have døde links i din opave.

(hov kan se at beaches jo allerede er lavet - hvor er linket på "nature"-siden? - At der ikke er mere indhold er måske ikke så heldigt)

Undrer mig over at videon (som vi jo elsker at klikke på) er gemt heeeeeelt dernede?

Breadcrumb'en synes jeg sidder irriterende - det er en hjælp ikke et contentelement - op i toppen med det.

Du kan med fordel lave din navigation fixed - det er nogle lange sider jo.

Det var lige hurtigt fra hoften, håber det kan bruges..

:) Kim

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:05

Mange tak for respons alle der en del flere ting jeg vil se på. Men det skal dog siges at jeg i min opgave kun beskriver sitet som en prototype, så jeg ved ikke helt, hvor meget jeg bør gå ind i det?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)