Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God service, gør mig glad!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På min blog www.casperblom.dk havde jeg efterhånden haft en del forskellige inde over. Udover det så har jeg også selv rodet en del med Wordpress, men jeg må bare erkende at det simpelthen ikke er her, at mine kompetencer ligger.

Jeg snakkede så med Ebbe fra Onlinefabrikken.dk, og resultatet er simpelthen blevet pisse godt. Han har kunne opfylde alle de ønsker jeg har haft, og lavet det præcis som jeg har bedt ham om. Det er dejligt!

Det er virkelig dejligt når det bare spiller!

Ros herfra!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Er det solgt som et design det der? Det er godt nok meget...ehm...simplistisk. Jeg tænker nærmest kejseren i nye klæder her :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

der er meget styr ro over siden Big Smile

viden hvilken plug in social virker og de sætter sig rette sted kræver viden og en vis viden kunne sætte op overskueligheden mange siger bare plug in men kender dem ikke lige sætte dem hen så det passer kan rode timevis med og jeg må sige denne side er perfekt lavet som personlig blogs det var sådan en blogs jeg kunne ønske mig til en af mine personlig sider der skal ikke være total liv i den , der er bare en almindelig blogs og der er han ramt 100% plet godt stykke arbejde han har lavet Big Smile

Det er en jeg klart vil bruge i fremtiden det laves jo godt og rammer lige mig i hjerte tillykke med den flotte sideBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:09

Casper Blom:

På min blog www.casperblom.dk havde jeg efterhånden haft en del forskellige inde over. Udover det så har jeg også selv rodet en del med Wordpress, men jeg må bare erkende at det simpelthen ikke er her, at mine kompetencer ligger.

Jeg snakkede så med Ebbe fra Onlinefabrikken.dk, og resultatet er simpelthen blevet pisse godt. Han har kunne opfylde alle de ønsker jeg har haft, og lavet det præcis som jeg har bedt ham om. Det er dejligt!

Det er virkelig dejligt når det bare spiller!

Ros herfra!

Design er jo en smagssag. jeg syntes det ser nydeligt ud. Men det vigtigste i denne sag er jo netop at du er tilfreds. God kundeservice gør dig glad! - <--- Det siger jo alt ikke? Så kan i andre syntes designet er simpelt, eller ikke farvet nok, eller hvad ved jeg. Vi kan ikke vide hvad dialogen har været omkring designet, men ud fra hvad Casper skriver, er han jo tilfreds. Og det er vel noget af det vigtigste. Er det ikke?

Simon

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:15

Spot on, Simon.

Det sjove er at jeg slet ikke nævner noget som helst om designet, som Onlinefabrikken.dk faktisk slet ikke har været indeover.. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor det dog varmer når kunderne er tilfredse! Min dag blev lige dét bedre!!

Jeg siger tak for de rosende ord! Ha' en super dag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)