Facebook annoncering - hele tiden nummer 1.
Tilmeldt 13. Oct 10
Fel!x
Skrevet
29-05-2012 kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
Jeg har et spørgsmål. Hvordan er det muligt at blive ved med at ligge øverst ude i højre annonce side af Facebook , når man kører med de samme annoncer hver eneste dag? Min CTR falder meget hurtigt og derfor ryger jeg ud af toppen og prisen stiger.
Det er fordi jeg ser andre, som har de samme annoncer kørende i en meget lang periode og de bliver ved med at ligge aller øverst. Jeg skal hele tiden skifte billeder og tekst for at ligge i toppen af Facebook og få en god pris pr . klik.
Hvordan tror I de gør?
Svar
Tilmeldt 13. Oct 10
Fel!x
Skrevet
30-05-2012 kl. 08:16
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Hej Felix.
Det er muligvis hvis de kører med en høj CPM-pris, og i kombination med dette også har en interessant annonce som giver en masse klik.
Har du nok call to action i dine annoncer? Et godt billede?
Svar
Tilmeldt 13. Oct 10
Fel!x
Skrevet
02-06-2012 kl. 16:53
Svar
Tak for svar.
Jeg betaler pr. kilk, så måske man skulle prøve betaling pr. visning? Hvad er fordelen med CPM ?
Ja, jeg har klik her! i slutningen af teksten og billederne er skarpe og med gode farver.
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fordelen med CPM kan være at du bliver vist mere, og at det kan være billigere. Det er dog ikke altid, at det er billigere.
Svar
Tilmeldt 13. Oct 10
Fel!x
Skrevet
05-06-2012 kl. 19:50
Svar
Hej,
Tak for svar. Der bliver så bare ikke klikket særlig meget, jeg får mange flere kliks når jeg bruger CPC .
Er det også din erfaring?
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Nej det er meget forskelligt synes jeg.
Svar
Tilmeldt 16. Aug 11
Eyki.dk
Skrevet
06-06-2012 kl. 09:40
Svar
Det er meget forskelligt. Vi har oplevet rigtig stor effekt i at få skiftet vores annoncer ud regelmæssigt med billeder og ny tekst.
Svar
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk