Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroline eller Nets?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at oprette en netbutik og har fået et interessant tilbud fra Euroline (De tilbyder dog ikke Dankort), men VISA og MasterCard, men har man behov for Dankort? 

Skal kunderne ikke indtaste præcis det samme, som hvis de betaler med Dankort? Altså de blot vælge VISA i stedet for? Men hvor mange kunder, vælger Dankort når de betaler online, selvom de har VISA/Dankort

Jeg er usikker på risikoen for at mange kunder ikke vil handle, når de kan se, at jeg ikke har Dankort som betalingskort.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:48

Hej Michael,

På gatewayshop bruger vi selv Euroline hvilket vi er utrolig tilfredse med, betalingerne kommer i en flydende strøm ind på vores konto.

Vi har ikke oplevet at der er nogen som er sprunget fra på grund af at det ikke er muligt at betale med Dankort. Du skal jo tænke på at der er næsten ingen mennesker der har et disideret Dankort mere, men genealt kun Visa/Dankort. Det betyder jo at det ingen betydning har for dem.

Og tror nok det er her i løbet af 2012 at ALLE desiderede Dankort er udfaset, hvilket jo betyder at det slet ingen betydning har.

Så jeg vil klart anbefale dig at bruge Euroline i stedet for Nets, (for os har det været billigere), også er kundeservicen hos Euroline altså bare 100 gange bedre end hos Nets!.

Du skal dog lige være opmærksom på at du skal vælge den rigtige gateway, for at det hele fungerer optimalt. Vi startede med at have Quickpay da det var det billigste vi kunne finde. Dog viste det sig at det ikke var muligt at betale med Visa/dankort når det kørte via Euroline, grundet at Quickpay skulle køre disse gennem Nets.   Det fik vi dog hurtigt løst ved at flytte til Epay hvor det var muligt (For øvrigt er kundeservicen hos Epay, også utrolig god!).

Det var lige min mening omkring Euroline, håber du kan bruge den :)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:01

Det var et kanon svar. Lige hvad jeg havde brug for. Også med Epay. Det var også som jeg havde forventet med pris og kvalitet. 

Men synes jeg kan se at de har Dankort på jeres side? 

Man kan vel også benytte Euroline til VISA/MasterCard og så Nets til Dankort, hvis det endelig skulle være? 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:03

Michael Nakel:

Det var et kanon svar. Lige hvad jeg havde brug for. Også med Epay. Det var også som jeg havde forventet med pris og kvalitet. 

Men synes jeg kan se at de har Dankort på jeres side? 

Man kan vel også benytte Euroline til VISA/MasterCard og så Nets til Dankort, hvis det endelig skulle være? 

Nej vi har ikk dankort, det er blot fordi vi ikke lige har fundet ud af hvordan vi fjerner den fra epay modulet :)

Ja det kunne du godt, men helt ærligt så tror jeg det ville være dumt der er jo nærmest ingen der har regulært dankort.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:07
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:17

Det vil nok afhænge lidt af hvor mange transaktioner du har.

Euroline tager en god bid af salget ( 1-4% ) af beløbet..

Har du derfor 100 transaktioner ugenligt eller dagligt vil det blive et dyrt bekendtskab i længden, da du så vil kunne lave en aftale billigere med NETS..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)