Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webshop design - Har du et par minutter til give feedback?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Så er designet på vores webshop; www.designklassikershop.dk blevet opdateret!

Hvad syntes i om siden, brugervenligheden og ikke mindst designet?

Al konstruktiv kritik skal være mere end velkommen :)

Mvh Andreas

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:02

Jeg har bare lige to ting, som irriterede mig :) 

1. Sæt designerne i alfabetisk rækkefølge. Så er det nemmere at finde. 

2. Hvorfor har du ikke kategorier? Det er virkelig besværligt at finde rundt uden kategorier. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:06

Meget flot side :) I har brugt stort I i menuen foroven i stedet for lille i. Mange billeder kunne godt blive forstørret lidt mere f.eks. bestik, hvor man godt vil se enkeltheder. Den blå farve er MEGET mørk - den kan godt bruges, men der mangler ligesom lidt andre farver for at friske op - jeg kunne godt forestille mig, at den orange farve fra Nanna Ditzel Sofa Model 82 kunne bruges lidt rundt omkring :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:41

Hej Andreas.

1) Jeg kunne måske godt bruge en smule flere farver i webshoppen.

2) Flere billeder mangler billedetekster

3) indsæt kontaktformular på kontakt os

4) Kan ikke se på http://designklassikershop.dk/shop/order1.html om jeg skal oprettes eller ej

5) hvad koster fragt under 500 kr

6) en del omkring SEO, som metatitles, descriptions, linkbuilding osv.

Lidt af det jeg fandt :)
Har du brug for noget hjælp eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig her.

Vh

Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Den ser som sådan godt nok ud, dog bliver den en tand for kedelig og kan ikke holde MIG på siden i særlig lang tid. (den er ikke spændene nok)

Fonten der er brugt i menuen er lidt forstyrrende at læse (ikke noget man tænker over, og man kan godt læse det, men hvis du skiftede det til en anden font ville det ikke være ligeså irriterende/forstyrrende)

Og så som jeg bliver ved med at sige gang på gang.

LAD NU VÆR med at lave et logo hvor der står .dk efter, det hører ikke hjemme i et logo.

Og som jeg OGSÅ bliver ved med at sige:

Du har brug for et ordentligt logo. Det du har nu kan ikke kaldes et logo efter min mening. (Bare rolig, det er en fejl næsten ALLE Aminoer der spørger om råd har)

Fordi personen der laver hjemmesiden, ikke er en grafiker men en programmør. (og det er tydeligt at se)

Kontakt mig hvis du vil have et uforpligtende designoplæg til et nyt logo, hvis du kan lide det arbejder vi videre med det og hvis du ikke kan koster det dig ingenting.

Tjek min profil for lidt referencer.

Mvh. Bertil Boisen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)