Hej Aminoer. Jeg er begyndt at på et nyt projekt, som er meningen at jeg vil lægge alt min arbejdskraft i. Jeg synes derfor også det er vigtigt for mig at høre fra jer hvad i synes om siden, konceptet, og alt det andet.
Jeg vil gerne høre hvad i synes om følgende ting: Artiklerne - For korte, lange, tilpas? Designet - Hvad kan gøres bedre?
Derudover vil jeg også bare gerne høre din generelle mening om siden - hvad er godt, og dårligt! :-).
Overvej at oprette en bruger hos Tradedoubler, så kan du linke til de app's du anmelder i app storen og tjene lidt penge. Det er næsten ingenting, men måske har det din interesse
Det er lidt kedeligt. Endnu en anmelder side... der skal altså bringes noget nyt til fadet - og indtil videre ser jeg det ikke.
1) Personligt synes jeg ikke rigtigt at logoet fungerer, jeg får associationer om Pepsi (pga. farverne og cirklen).
har ikke tænkt over det før nu, men det er faktisk rigtig nok.. Jeg vil se om jeg kan få skaffet et nyt logo på et tidspunkt i den nærmeste fremtid.
Erik:
2) I bunden af din side har to "tags", hvilket jeg synes du sagtens kan fjerne.
Hrrrm.. Jeg havde sådan set tænkt at brugerne kunne finde de ord som de søger noget omkring, og så klikke derpå. Men det kan godt være at det ikke rigtigt bliver brugt, så jeg har også valgt at kvitte tags lidt tid.
Erik:
3) Navnet er rigtigt godt, og man ved allerede hvad det her handler om :-)
Det er jeg rigtig glad for at du synes. Det var også noget af det som var vigtigt for mig - bla. også at det er et domænenavn, som er til at huske.
Overvej at oprette en bruger hos Tradedoubler, så kan du linke til de app's du anmelder i app storen og tjene lidt penge. Det er næsten ingenting, men måske har det din interesse
Jeg har lagt mærke til det, og det er også oplagt. Men man fåår kun 4 % af købene, og det er jo ikke fordi at der er særlig mange der køber Apps via pc'en - de fleste gør via. telefonen/iPad'en.
Desuden så vil jeg ikke ligge og bøvle med det, når siden er så ny som den er. Men måske om et par måneder, kan det godt betale sig.
Lars Holdgaard:
Det er lidt kedeligt. Endnu en anmelder side... der skal altså bringes noget nyt til fadet - og indtil videre ser jeg det ikke.
Jeg har kontakt med en som kan lave et super fedt (og unikt!) forum til siden, men dog vil jeg have at siden skal være lidt ældre og have noget mere tekst samt nogle faste læsere, inden jeg springer ud i et forum. Men hvad tænker du ellers på, som kunne være nyt?
Designet er for rodet til min smag, jeg kunne godt tænke mig noget mere luft. Banneret under menuen, burde enten fjernes eller styles på en måde, så det er mere naturligt. Det samme gælder resten af reklamerne på siden, de virker unaturlige i designet.
Det var lige umiddelbart hvad jeg havde at sige :-)
jeres social loger er halvt skjult på siden få dem mere frem
jeg kan ikke se hvordan man kan kontakte jer og hvem mere person er på siden der skriver , det virker meget anonym den måde siden er på og det nedjusterer jo man tror på hvad der står på siden , når ikke ved hvem er bagen siden
nytænkning er jo våbnet til at vinde og gøre det endnu bedre
nyt vi være video vejledning i app nyheder
chat på siden når man har spørgsmål
ekspert bloggen på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeres social loger er halvt skjult på siden få dem mere frem
jeg kan ikke se hvordan man kan kontakte jer og hvem mere person er på siden der skriver , det virker meget anonym den måde siden er på og det nedjusterer jo man tror på hvad der står på siden , når ikke ved hvem er bagen siden
nytænkning er jo våbnet til at vinde og gøre det endnu bedre
nyt vi være video vejledning i app nyheder
chat på siden når man har spørgsmål
ekspert bloggen på siden
Tak Mikael. Hvad mener du helt præcist med ekspertblog?