Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ide jeres mening

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo det ville nok tjene penge på reklamer og andet. Jeg ville inde for primier finde nogen hosting firma der doner sådan en server og det burde ikke rigtig være noget problem kender en del derinde fra. mange bruger tid på uploade og vise hvad de kan inde for gaming du kan kigge på youtube skriv minecraft eller counter strike så hopper det frem med videoer folk bare smider op uden videre.  Jeg siger jo ikke noget om han skal lave det hele jo og har heller ikke sagt noget om han ikke for noget for det. så forstår ikke du siger det. 

Men tak for du skrev :D

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:31

Jeg vil måske gå så langt til at sige at det var mere interessant at lave et slags portal, hvor man kunne dele sine youtube videoer og så med brugere debatere den enkelte video, evt. tagge videoerne med hvilke brugere der er med i videoen osv.

Det vigtigste er dog at være sikker på at der er et stort nok grundlag for interaktivitet til brugere kommer forbi hver dag.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 13:40

Det kunne jo os være en mulighed at gøre. 

i stedet for folk skal bruge tid på at smide det hele derover.

Ville jeg tænke over

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:48

Enig med Daniel her.

Ville klart tænke over nogle udvidelser.

Jeg prøver bestemt ikke at gøre mig klog på noget som helst her i forhold til, hvem der vil kigge på videoer osv. Prøver bare at belyse de mere kritiske faktorer for dig, det er vigtigt at stille sig selv en masse kritiske spørgsmål i forhold til hvordan sitet kan køre rundt og oven i købet generere god indtægt. Hvilke risici er der forbundet med at kaste sig ud i et større projekt som dette.

Men kunne være du/I kunne købe et færdigt script på nettet, altså en youtube clone eller noget, der er lavet i open source og så tilpasse det efter jeres preferencer. Det er væsentligt billigere end at starte programmering fra bunden. Og måske en god måde at finde ud af om der virklig er penge i det.

Jeg har ikke særligt meget forstand på gaming og den verden. Men du skal jo til at konkurrere med netop youtube og alle de andre etablerede video streaming sites der allerede er derude og hvor gamerne ved, at de bliver set og hvor de ved, at de kan finde walkthroughs osv. Tror det vil koste dig/jer en farlig masse ressourcer/midler for at få en ordentlig trafik til sitet. Endvidere hvis et firma skal sponsorere de her servere som præmier, vil de vil også gerne have lidt value for money, dvs at der skal være en del brugere på sitet så firmaet er sikre på en vis eksponering og synlighed.

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 14:31

er helt klar enig i det du siger der og hvad du mener. 

Det bliver svært at måle sig med nogen af de andre helt sikkert.  men kunne godt være jeg skulle finde en clone og redigere den efter hvad jeg har tænkt mig. gaming og reklame de kræver ikke så meget alle sammen du har jeg jo selv en dedicated server til stå og det ville godt kunne trække omkring de 50-60 gaming servere på en gang. Så det kunne man starte ud med

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:49

Spøjs ide - men helt realistisk!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:57

Du kan jo bare for øvelsens skyld prøve at gå ind på startvaekst.dk og hente deres mini forretningsplan og se om du kan udfylde den, for at se, om det giver mening i forhold til de tanker du sidder med i hovedet.

Du må ikke lade dig drømme hen på en lyserød sky, om en eller anden hurtig affiliate løsning, hvor man "bare lige" tjener penge på reklamer. Desuden tror jeg... igen uden at være for klog på den verden... at gamere, som nok bruger nettet meget, kan blive hurtigt irriterede over for mange reklamer på et site. Det er meget svært at få en affiliate side op og køre og samtidig med at den tjener gode penge hjem til dig. Det er et meget konkurrencepræget område.

Personligt er jeg hurtigt ude af et site, hvis jeg næsten ikke kan finde indholdet, for bare adwords og blinkende bannereWink

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 15:12

Nej men har heller ikke regnet med at der skal vælte penge ind i starten eller på noget tidspunkt. Reklamere ville jeg minimere så meget som mulig fordi det er ikke rart at det er over det hele og det ville ødeligge det for mange. Derfor har jeg os tænkt hvis folk slet ikke kan holde det ud skal de har mulighed for at slå det fuldkommen fra så de ikke ser noget. Så det bare er en clean hjemmeside kun med video og debatter.

Bruger faktisk den hjemmeside meget. Til skole arbejde og meget andet for tiden. Den er super med alt det de har derinde. Ville nok os prøve at udfylde den og se hvad jeg kan komme frem til i det.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)