Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOD IDE

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg tror jeg har en rigtig god ide til en hjemmeside men ved ikke rigtig hvordan jeg kommer igang med den, jeg er ret sikker på der ikke findes en sådan ide i forvejen og vil gerne høre om nogen har en ide til hvordan man kommer igang med en sådan side.

jeg har ikke nogen penge at lægge i det rigtig.

jeg kan sige så meget som at det drejer sig om en form for oplysningsside til folk som har rigtig meget brug for de oplysninger som vil være på siden.

og folk vil også være villige til at betale for at komme ind på siden 100 %

siden skal kun indholde en rubrik hvor folk kan søge efter noget specielt også få et svar tilbage igen så ikke noget smart design.

der skal selvfølgelig være en masse informationer på siden.

måske en partner kunne være en ide

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:52

Hej,

Hvis du skal have søsat en sådan ide, så kommer du ingen vegne uden bare en lille form for kapital.

For mig at se:
- Få lavet en forretningsplan og præsentation af hvad virksomheden kan.
- Find herefter en samarbejdspartner eller investor der kan se  ide i konceptet som du kan. Hvis det er så godt som du siger er det ingen problem.
- Kontakt et webbureau, her kan jeg anbefale Nhurb som vi bruger til vores sider.

God vind!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 15:59

tak for dit svar men halvdelen af det du skrev forstod jeg ikke en pind af :)

landet ligge sådan at jeg kun har fået en rigtig god ide men ikke aner hvordan jeg skal komme igang med den og hvad sådan noget koster

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 16:00

1. Skriv din ide ned.
2. Søg/Kontakt eventuelle samarbejdspartnere eller investorer, eventuelt her på amino.
3. Kom igang med at lave din hjemmeside/webshop alt efter hvad konceptet går ud på.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 16:02

tak for dit svar men det er jo også det jeg er igang med tror jeg :) håber da den rigtige mand læser mit indlæg :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjælpp:
tak for dit svar men det er jo også det jeg er igang med tror jeg :) håber da den rigtige mand læser mit indlæg :)

Jeg tror du skal smide nogle flere oplysninger op omkring siden. For mig at se kan jeg overhovedet ikke forstå hvad ideen med det er.. 

Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 16:20

det er jo svært bare at smide en masse oplysninger ud på nettet, man er jo altid lidt bange for at den vil blive stjålet hvis nu det er en god ide.

men det er en slags info side hvor folk kan få en oplysning om de vare de køber på nettet  inden de køber dem

ja det var jo sikkert ikke til megen hjælp men her i starten er jeg nød til at holde kortene tæt ind til kroppen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Hjælpp:

det er jo svært bare at smide en masse oplysninger ud på nettet, man er jo altid lidt bange for at den vil blive stjålet hvis nu det er en god ide.

men det er en slags info side hvor folk kan få en oplysning om de vare de køber på nettet  inden de køber dem

ja det var jo sikkert ikke til megen hjælp men her i starten er jeg nød til at holde kortene tæt ind til kroppen

Hvis du ikke tør skrive mere om din idé, skal du nok ikke forvente meget hjælp.

Men, hvis det er en simpel hjemmeside, hvor kunden skal betale for adgang til noget information/indhold, kan en open source løsning, som f.eks. Drupal klare det meste. Så er det bare et standard design + en betalingsløsning. Med ewire eller paypal til at starte med, er du igang for meget få penge.

Hvis du skriver mig en pm, med lidt mere information om hvad det går ud på, og hvordan hjemmesiden skal fungere, kan give dig en pris.

Hvis der er fornuft i din idé, og hjemmesiden kan laves på kortere tid, kan det være jeg hjælper dig igang med en hjemmeside til en meget lav pris, da jeg skal bruge nogle referencer til mine nye webdesign m.m.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:00

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)