hej jeg tror jeg har en rigtig god ide til en hjemmeside men ved ikke rigtig hvordan jeg kommer igang med den, jeg er ret sikker på der ikke findes en sådan ide i forvejen og vil gerne høre om nogen har en ide til hvordan man kommer igang med en sådan side. jeg har ikke nogen penge at lægge i det rigtig. jeg kan sige så meget som at det drejer sig om en form for oplysningsside til folk som har rigtig meget brug for de oplysninger som vil være på siden. og folk vil også være villige til at betale for at komme ind på siden 100 % siden skal kun indholde en rubrik hvor folk kan søge efter noget specielt også få et svar tilbage igen så ikke noget smart design. der skal selvfølgelig være en masse informationer på siden. måske en partner kunne være en ide |
Hej,
Hvis du skal have søsat en sådan ide, så kommer du ingen vegne uden bare en lille form for kapital.
For mig at se:
- Få lavet en forretningsplan og præsentation af hvad virksomheden kan.
- Find herefter en samarbejdspartner eller investor der kan se ide i konceptet som du kan. Hvis det er så godt som du siger er det ingen problem.
- Kontakt et webbureau, her kan jeg anbefale Nhurb som vi bruger til vores sider.
God vind!