|
Kære Amino brugere,
Vi udvikler GruppeApp (www.gruppeapp.dk). Man kan prøve App'en direkte på hjemmesiden, der er en "demo" knap.
GruppeApp er rettet mod forretninger, som gerne vil lave direkte SMS baseret markedsføring uden store omkostninger. GruppeApp er meget let at anvende og kan øge jeres omsætning og fastholde kunderne. Der er flere detaljer på hjemmesiden og I er også meget velkomne til at kontakte mig direkte.
Jeg vil gerne give et tilbud der kræver meget lidt fra jeres side, I får jeres egen App og tilhørende SMS kode (f.eks. SMS 1272 iftn ButiksNavn) så jeres kunder selv kan melde sig til og fra. App'en fungerer både på Android, Iphone, Ipad og almindelig PC.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få noget feedback og derfor tilbyder jeg en 2 måneders prøveperiode i perioden 19/6 - 19/8. Prisen i prøveperioden er blot 200 kr. og inkluderer 500 SMS beskeder. Hvis Gruppeapp giver værdi for jer, så kan I blot fortsætte efter prøveperioden. Hvis ikke, så har I blot betalt de 200 kr. og givet mig lidt feedback og så er der ikke mere i det.
Hvis I har interesse i at høre mere om App'en og gerne vil igang med SMS markedsføring så giv mig endelig en tilbagemelding på mail hurtigst muligt så bliver I skrevet op (ikke bindende på nogen måde) og jeg sender noget materiale med screenshots, hvor I kan se flere detaljer. Alt andet feedback er også velkommen.
Mvh
Niels Bach
--
Infotain.us ApS
Blegdamsvej 104B, 2100 Østerbro
e-mail: niels@infotain.us
web: http://infotain.us
mobil: +45 52 50 49 14
CVR nummer: 33884729" |
SMS markedsføring - kom nemt igang uden store omkostninger (200 kr for 2 måneder)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem