Skørt, ja hvis det er en fast funktion. Du vil ikke tjene penge, fordi de fleste (alle?) vil tage den billigst.
Det kunne dog være en sjov happening at køre i f.eks. en uge. Hvis du er heldig kan du måske også ramme medierne med det. Og så udligner manglende fortjeneste måske med omtalen og evt. Links m.m.
Det giver mere mening for digitale ydelser - her har du reelt set ikke en omkostning for hver ekstra du skal producere - og kan måske stadig skabe lidt hype / høste kontaktadresser.
Radiohead lagde et af deres albums til "fri" download - man skulle dog betale et eller andet symbolsk gebyr af en slags, så kunden blev tvunget til at få kortet op af lommen.
Det gav da noget omtale. Om en - forstå mig ret - ligegyldig dansk webshop kan skabe samme buzz er nok tvivlsomt.
Til gengæld kan det, modsat hvad andre i tråden mener, sagtens være profitabelt, hvis din produktions-/indkøbspris er tilstrækkeligt lav, og du forventer at skabe en masse mersalg.