Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr1 paa google.dk i firefox men nr83 andre steder ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har en side hvor jeg Paa et sogeord i min firefox / google.dk ligger side 1 og nummer 1, helt i toppen og det kan ikke passe da siden er næsten helt ny og ikke har nogen links.

Men i de andre browser er det side 8 nummer 83 som nok er den rigtige position og iflg Rank checker er det nummer 83 i google.dk  men hvorfor er jeg nummer 1 paa side 1 i min firefox , google.dk og jeg ikke er logget ind ?

Saa hvorfor den store forskel mon ?

mvh

anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:22

Er firefox din standard browser? Google er "intelligent" så den gemmer det som du plejer at søge på og vil derfor finde den side frem først som du har besøgt flere gange frem først.

Hvis du vil søge uden om dette, skal du lave om på dine settings i google, så vil du kunne se det "rigtige" resultat.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Det er fordi google bla. kigger på dine tidligere søgeninger m.m., så det er ikke nok at logge ud af google.

Jeg bruger browser'en google chrome. Der kan du åbne 'Nyt inkognitovindue', som er en hel blank browser, så man kan se den rigtige placering.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:25

Hej Anders.

Gå ind på Google i FF. Log ud af konto. Søg herefter på et term og klik så oppe i højre hjørne på tandhjulet. Her klikker du på "weboversigt". Her kan du slå din søgehistorik baseret på tidligere søgninger fra.

Så prøv at søg igen i FF :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:26

Hej Anders

Det er fordi google bruger noget som hedder Personlig søgning, den gemmer de sider som du besøger. Og hvis du besøger din egen side mest, så vil den automatisk smide din egen side til tops(kun for dig)

Vil du uden om Personlighedssøgning, så skal du(hvis du er logget ind på google) logge ud og bruge denne side til at søge med:

http://www.impersonal.me/

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg / Nørresundby
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:26

Hvis du bruger http://www.google.dk/firefox som din søgemaskine i firefox er det sikkert fordi firefox søger med dine favoritter i top med deres custom Google Search... 

I dine andre browsere bruges den almindelige Google.dk/.com og dermed får du et andet resultat...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Olsen:

Hej Anders.

Gå ind på Google i FF. Log ud af konto. Søg herefter på et term og klik så oppe i højre hjørne på tandhjulet. Her klikker du på "weboversigt". Her kan du slå din søgehistorik baseret på tidligere søgninger fra.

Så prøv at søg igen i FF :-)

Tak til alle

Det her virkede :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 09:38

Synes efter haanden at google er træls.

Hvis man ikke kender google for man ikke den virkelige verden at se.

Og naar man f;eks har været inde i Analytic eller en anden af google produkter, og efter brug logger ud, ja saa er man stadig logget ind naar  man gaar over paa google for at soege.

Saa man skal hele tiden tjekke om man nu er logget ind eller ud.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:52

Du kan prøve at bruge Cuterank, der kan du sætte dine søge ord ind og tjekke hvordan de ligger på Google og hvordan de flytter sig.

det er et gratis program. 

Jeg har brugt det i ca en uge, til at kigge hvordan vores hjemmeside ligger på google, bing og yahoo. 

Du skal dog bare være opmærksom på at du kun skal vælge den danske google. (der er 3 forskellige i programmet.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:58

her står en udmærket forklaring om dette  her  http://www.concept-i.dk/blog/personaliserede-resultater-google.html  

sådan her  plejer at gør jeg,  jeg har slår min personlige søgning fra når jeg søger på google 

http://www.google.dk/history/optout?op=out&sig=Layo-MzM-3XJRPmSBYNL4w&hl=da

Husk du skal slå personlig søgning fra , det er ikke nok at logge ud ad google konto

Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret.

Aktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)