Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon backup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  2doIT Vest Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg fik lige dette link til www.zyb.com det er et site hvor du kan gemme dine "contacts" m.v. fra din mobil telefon.

For mig selv er det en super tjeneste de har lavet der, nu gemmer jeg godtnok en kopi på min computer af mine kontakter når jeg synkronisere, men skulle uheldet være ude og man mister begge dele jamen så er dine contacts nemt genskabt, ligeledes køber du en telefon af en anden type så kan du også snildt sende dine data der til.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:58
Det skulle også være en rigtig smart service. Har dog ikke selv prøvet det, men har hørt en helt masse om det. Det er jo et dansk firma, og de klarede den også rimelig godt ved e-handelsprisen :-)

// Jesper Skov

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 05:16
Jeg har brugt Zyb i snart 1år og er meget glad for deres service...
Det er nemt og hurtigt...

Og det er et must have i denne tid hvor man kan komme til at glemme/få stjålet sin telefon...
Eller bare få den smadret :)

*Bruger dog ikke Zyb p.t da min telefon (HTC P3600) ikke har en sync manager der virker med Zyb*

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:54
Hej Clark.

Får du ikke bladet "Iværksætteren"? De bragte en stor artikel om stifterne af Zyb i sidste nummer - det var interessant læsning. Generelt et supergodt og inspirerende blad, som du med fordel kan overveje at ofre lidt af dyrbare iværksætterskillinger på. www.ivaerksaetteren.dk.

God fornøjelse.

De bedste hilsner,
Pouline
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 00:07
Jeg kan absolut også kun anbefale dem. Det virker bare super godt!

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)