Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bliver denne side ikke indexeret ag Google?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hjælper en ven med denne side, som handler om hvordan man laver et styrketræningsprogram.

Jeg kan dog ikke forstå hvorfor den ikke bliver indexeret af google (efter ca. 14 dage).

Vi havde tidligere lagt (Wordpress) siden på domainet www.styrketraeningsøvelser.dk. Her blev siden hurtigt indexeret, efter 1-2 dage. Min ven valgte efter nyt navn hvorfor siden blev flyttet til www.styrketraeningsprogram.dk (men den har google ikke fanget)

Jeg har ændret URL i WP og i Myphpadmin, og har i dag lavet en 301 redirect fra det gamle domaine til det nye. (Selv det gamle domaine kun have en lille uges "trust")

Jeg har i dag ligeldes oploadet det nye XML sitemap til google via webmaster tools - men fortsat ingen indexering.

Kan vi havde lavet noget forkert i forbindelse med flytningen af domainet (Jeg hardcodede det i wp-config filen, som anvist på wordpress.org)

PS: Der er ingen robot.txt fil

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

301-redirecten fungerer ikke. Start med at lave den. Og byg så lidt links og vent en uge og se. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)