Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg have sprogkode med ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at bygge skelettet til en ny side og har lidt SEO spørgsmål da jeg gerne vil gøre siden klar fra starten til at blive set af Google.

Mit redigeringsværktøj lader mig vælge sprog og sætter denne ind: lang="da" - er det godt eller skidt ?

Andre tips til min brug af keywords etc. er meget velkomne da jeg stadig er "lidt ny i trafikken"

Siden er: www.el-motorcykler.dk

PS: Jeg ved godt design og indhold er meget mangelfuldt pt.

Mvh

Leif

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

det er altid en fordel at fortælle google at dette her sprog er DA  når det er en dansk side især når det er ny hjemmeside i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 22:23

google er klog nok til selv at finde ud af sproget, men hvis du f.eks. bruger google chrome som browser har du sikkert før oplevet at der kommer en bar i toppen der siger at siden er på norsk, om du vil oversætte, og det er selvom siden er på dansk.

Den kan du sørge for dine brugere slipper for ved at fortælle google at siden er på dansk ved at bruge lang="DA"...

Allerede det burde være grund nok til at bruge den, der er sikkert også andre fordele ved det, måske nok screenreaders også kigger efter det for at finde ud af hvilken "ordbog" de skal bruge. 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)