Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce web-shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre om nogen ved om man kan downloade f.eks. PDF filer fra en Oscommerce web-shop.

Jeg vil høre om det muligt at sælge ting som kunder kan downloade efter betaling.

Ved at på Shoppinnet, får man en kvittering på mail på det købte, hvor der er et link til download. Er dette også muligt med en Oscommerce web-shop

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:10

Hej Sister.

Jeg prøvede at google lidt, og jeg kan se at det er muligt i version 3 af OSC. Kilde. Det virker ikke særlig ligetil, så det er uden tvivl noget der skal rodes en del med, men det er muligt :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:29

Jo, det kan godt sættes op, så kunden efter betaling i ordrebekræftelsen får tilsendt et link til download.

I systemet kan endda sættes op, så du kan bestemme muligt antal downloads via linket samt hvor længe linket skal virke.

Der er oscommerce shops, der bruger de funktioner, når der sælges eksempelvis antivirus.

Her køber kunden en licens og får tilsendt et unikt link til download af programmet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)