Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminos,

Hvis man skal have nogen gode backlinks, hvad skal man så se efter?
Og hvis man bare skal have nogen, gratis eller næsten gratis hvor skal man så tage hen?
Virker alle de siger etc. socialmonkee og dem?
Og ville det kunne betale sig i længden?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jack.

Når du skal bygge links til dit site, så er der to vigtige nøgleord - troværdighed og relevans.

Har du fx. en side om covers, så er det rigtig relevant at få et link fra en side om mobiltelefoner, som fx. Ringaling.dk. Her er der nemlig noget skarp relevans, iform af at begge sider handler om mobiltelefoni.

Sælger man tøj, så kan modeblogs være en god idé. Sælger man golfbolde som jeg også gør, så kan et golfforum også være en god idé. Primært danske sider, vil være at foretrække.

Når du så har fundet ud af hvilke sider der er indenfor din branche, så skal du vurdere dem efter troværdighed. Hvilke sider, tror du, har mest troværdighed i Googles øjne. Kig lidt på hvor store de virker. Prøv at søg på dit vigtigste søgeord i Google, de sider som ligger højest anser Google som super relevante sider, og så er de rigtig gode at få links fra.

Giver det mening? :-)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Casper siger er fuldkommen rigtigt, but thats not all. Eite Links nemlig! Men der findes simpelt ikke nok af dem! Jeg tror ikke du får nogle til at afsløre deres bedste backlinks tricks! Heller ikke mine :)

Du kunne se min lille guide(den er for begynderen) Faktisk er dmoz ikke meget værd mere så se bort fra den: http://e-sorensen.dk/ga-ikke-galt-i-byen-med-linkbuilding-5-gode-links/ 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Socialmonkee er uden tvivl noget shit.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Engholm:
Det Casper siger er fuldkommen rigtigt, but thats not all. Eite Links nemlig!

Hvad er Eite links? :-)

Jeg synes nu, at hvis han følger mit, så behøver han ikke mere.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hvad er Eite links? :-)

Jeg synes nu, at hvis han følger mit, så behøver han ikke mere.

Jeg tror han mener spam kommentarer på irrelevante .edu og .gov blogs.

Og til trådstarter kan jeg kun sige prøve at skrive følgende i google. "Dit Keyword eller et eller andet løst relateret" + blog, -||- + forum også lav en liste over blogs og foraer. og skriv herefter følgende i google "blog navn" + kontakt.

også burde du måske også overveje at oprette dig på twitter, og facebook. Også begynde at følge folk i din niche, og hvis de ikke semi automatisk følger dig tilbage så skriv en mail til dem om at du agter at stoppe følgeriet i en venlig men bestemt tone medmindre de følger dig tilbage, også begynd at pumpe nogle niche relevante artikler ud over twitter når du har samlet en god følgeskare, (men husk at de også skal være interresante og nyskabende)

 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
Jeg tror han mener spam kommentarer på irrelevante .edu og .gov blogs.

Nej sådan noget bruges slet ikke her.

@Casper

I mine øjne er Elite Links, Link som kommer fra relevante sider med høj PR.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

@Casper

I mine øjne er Elite Links, Link som kommer fra relevante sider med høj PR.

Yes enig, du skrev bare Eite links, så skulle lige være sikker på du mente elite links :-) Men vi er enige.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Yes enig, du skrev bare Eite links, så skulle lige være sikker på du mente elite links :-) Men vi er enige.

Lyder jo til at være på plads :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)