Jeg håber i har haft en dejlig weekend og fået arbejdet på jeres spændende projekter.
Jeg har i snart 2 måneders tid arbejdet med en ny hjemmeside, den kan findes her: www.AmazingDrinkingGames.com. Det er en side for unge mennesker, hvor man kan finde en større samling af kortspil, terningespil, møntspil og andre drukspil. Såfremt de besøgende skriver sig op til mit nyhedsbrev, sender jeg 2 lækre guides ud til dem. Desuden har besøgende en cool mulighed for at købe min party bible - se den HER
Jeg er igang med at linkbuilde og det går fremad. Jeg søger på forskellige forums og blogs for at sprede mit link og hjælpe min målgruppe. Jeg har før spurgt om råd herinde på Amino vedørende feedback på siden. Det har jeg fået VIRKELIG meget ud af.
Hvad synes du om troværdigheden på siden? Hvad fanger dit øje? Hvad kan jeg gøre bedre?
Jeg er ivrig efter jeres feedback - stort som småt!
Fin side, du har lavet :) Mine forslag er, at du får nogle billeder sat på ved hvert spil - det kvikker endnu mere op, og det er vel nødvendigt efter alle de drinks :) - og at logoet gøres bedre, da det virker lidt utydeligt, især er det lidt usmart, at den røde tekst går hen over det røde kort :)
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
troværdighed mangler der eksempelvis om jer siden skriv mere fakta oveni , der mangler adresse info gerne cvr nummer eller det udenlandske registrering nummer .
google plus er altid en fordel så det ville jeg bare sætte på siden http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du har helt sikkert en pointe med hensyn til flere billeder på siden. Det går jeg igang med, med det samme. Der har været 800 visits på siden indtil videre. Har du nogle forslag til hvordan jeg får en bedre konvertering til salg?
Ja, i stedet for at lade det store logo komme ind som det første billede, ville jeg lade billedet med de gratis e-books og sign-up-boksen komme ind som det første, man ser, og så ville jeg placere tilmeldingsboksen længere oppe på siden - lige under "Sign up today". Købsknappen er også alt for langt nede, og det fremgår slet ikke på forsiden, at man kan købe en e-book, så det kan du gøre meget mere tydeligt. Du kunne forresten også godt have nogle billeder af flotte drinks på siden :)
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Dejligt med noget konstruktiv kritik - Tusind tak!
Jeg kigger på dine rettelser med det samme. Ofte er det svært at se selv, hvor en svagheder ligger. Du skal have tusind tak. Hvis du har flere ting at byde ind med, er det glimrende.
Jeg kan se, du har flyttet boksen opad, det er fint, men der er stadig et stort, tomt stykke mellem "Sign up today, it's free" og ned til tilmeldingen, så det kunne være en god idé at lade en grøn pil, i stil med dén, du har lavet i forvejen, pege fra teksten "Sign up today, it's free" og nedad til, hvor man skal signe up :)