Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Babytoys.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere skrevet en tråd hvor jeg ønskede feedback på min hjemmeside. Nu har jeg rettet jeres idéer og nu ønsker jeg lidt mere kritik.. Jeg ønsker at lave min hjemmeside så god som mulig for mine kunder. I dette tilfælde søger jeg ikke kritik på SEO og ligende, men blot hjemmesidens udseende og brugervenlighed samt oplysningerne. (konverterings optimering)

Mange hilsner

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

jeg savner kunne zoom ind på billeder derved mere kan se hvad jeg køber flere af billeder er så mange ting på og så småt at det er besværligt at se det helt præcist dette her eksempelvis http://www.babytoys.dk/shop/arbejdsbord-med-tilbehoer-187p.html

hvad er produkter lavet af børn bider -slikker  jo på alle ting næsten  der er ingen farer ved nogle af varerne det kan jeg ikke læse mig til en eller anden mærkning eller du skriver der er ikke stoffer der er farlige når børn slikker på dem eller en anden måde at beskrive det på .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:29

Mikael christiansen:

jeg savner kunne zoom ind på billeder derved mere kan se hvad jeg køber flere af billeder er så mange ting på og så småt at det er besværligt at se det helt præcist dette her eksempelvis http://www.babytoys.dk/shop/arbejdsbord-med-tilbehoer-187p.html

hvad er produkter lavet af børn bider -slikker  jo på alle ting næsten  der er ingen farer ved nogle af varerne det kan jeg ikke læse mig til en eller anden mærkning eller du skriver der er ikke stoffer der er farlige når børn slikker på dem eller en anden måde at beskrive det på .

Tak for dit hurtige svar! Jeg har vil lige tage et kig på det, og se hvad jeg kan gøre!

Mange hilsner

Mads

***PS: Nogle som kan flytte tråden? - Har vist oprettet den i en forkert kategori! På forhånd tak!***

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:37

Mads Herlev:

Mads

***PS: Nogle som kan flytte tråden? - Har vist oprettet den i en forkert kategori! På forhånd tak!***

hermed flytte til giv mig feedback website webshop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin side, der er nem at finde rundt på... og nogle ret fede produkter også.

Jeg kunne godt tænke mig, at I viste, at folk kan trykke på et varebillede og se en større udgave. Det kan man jo, men det kan folk ikke umiddelbart se. Og så ville det være fint, hvis man ikke absolut skal trykke på "X"'et i lightboxen for at komme tilbage til normal visning igen - et simpelt klik uden for boksen bør være en mulighed også.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:32

Jeg synes, det er en virkelig flot side. Billederne kunne godt forstørres lidt mere ved klik. Der er en lille slåfejl på forsiden - mugligt - det første g skal lige væk :) Menulinksene i venstre side mangler konsekvens - det rigtige er at skrive første ord med stort og de næste ord med småt - ligesom I har gjort i "Borde og stole".

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)