Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En grafikere, som har brug for referencer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Jeg er blevet færdig med backend og database opbyggelsen til min hjemmeside - og skal igang med at lave layoutet, men har det problem at jeg ikke er så skarp igen til photoshop. Derfor søger jeg en grafikere, som har lyst til at hjælpe mig imod at man får en reference - jeg har desværre ingen stor kapital, og derfor heller ikke råd til at give meget løn - derfor er det at jeg foreslår en reference og det er derfor, at jeg heller ikke har slået det op som tilbud til freelancerne.

Du vil altid kunne henvise til siden når den engang kommer op - og fremtidige kunder vil altid kunne kontakte mig, så du som grafikere kan blive anbefalet, og fremtidige kunder kan se dit tidligere arbejde offentligt.

Evt. hvis du har en hjemmeside, hvor du har dine referencer, kan jeg jo skrive lidt osv.

Jeg bruge to større bannere:

- 950x150px

- 950x 600-100px

Kunne det være noget for dig eller har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive her eller PM mig.

På forhånd tak for hjælpen. :)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 19:14

Jeg laver det gerne, hvis du laver en hjemmeside til mig. Har ikke den store kapital. :-)

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:51

Hmm.. Kan godt lade sig gøre, men kommer helt an på, hvor stor siden er og din færdigheder indenfor grafik :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)