Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkomst video på tømrer hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Først håber jeg, at jeg har fået postet dette indlæg rigtigt.

For at præsentere mig, har jeg en tømrervirksomhed med en ret så kedelig hjemmeside.
Jeg ønsker folk skal blive lidt mere på min hjemmeside og se hvad det er jeg faktisk kan tilbyde og hvad jeg har lavet før i tiden.

Derfor har jeg set at andre erhverv har en velkomst video på deres hjemmeside, som forklare hvad de kan og hvordan de skal navigere på deres hjemmeside.
Derfor tænkte jeg det kunne være interessant at få sådan en video på min side.

Men her er mine spørgsmål

1: Vil du blive lidt længere tid på en hjemmeside hvis sådan en video vil være tilgængeligt?
2: Vil det virke på en tømrer virksomheds site?
3: Hvad koster dette eventuelt? Jeg vil gerne selv optræde i videoen?

Glæder mig til at høre fra jer alle!

Mvh
Mads 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:39

De vil måske ikke blive længere på siden, men det vil give masser af troværdighed og dermed øge antallet af henvendelser.

Efter min mening betyder det ikke noget, at en video er skudt af dig selv med en smartphone, når du er håndværker.

Glem alt om at forklare navigationen på siden. Det eneste vigtige er at vise, at du er en flink og troværdig fyr.

Jeg vil i øvrigt også klart anbefale dig at omtale dig som "jeg" og ikke "vi", som du gør i din profil.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:47

Hej Mads

Jeg kan desværre ikke svare på, hvordan du laver videoen, og hvad det koster, men jeg synes ihvertfald, det kunne være en god idé at have for en tømrer. Jeg synes ikke, det er nødvendigt at fortælle, hvordan man navigerer rundt på siden, for det er mere til store sider :) En lille, kort video på bare et par minutter, hvor du siger, hvem du er og hvad man kan få lavet hos dig, sådan at man liiiige får lidt tillid til dig - det kunne være godt :) Det er dog ikke helt nok at sætte en video på, da din side generelt godt kunne trænge til lidt opfriskning, hvilket jo OGSÅ er med til at få folk til at blive lidt længere - forhåbentlig - det er nok egentlig det vigtigste i første omgang :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 19:18

Det er rigtig hot med levende cv, og som selvstændig tømre "søger" man job hver gang der er en kunde der henvender sig, så det vil helt sikkert være positivt, hvis du selvfølgelig fremstår sympatisk og kompetent.

Jeg tror det er vigtigt at  videoen ikke er ret lang, da de fleste ikke gider se på en video der er ret meget over et minut, men det er rigelig tid til at kunden kan få et indtryk af dig som person.

Det behøver ikke koste en formue, hvis man er lidt fiks kan man lave det selv, vil dog sige at en smartphone ikke er optimal. Men en god camcorder, et velvalgt rum uden for meget rumklang, noget godt lys og en god baggrund kan blive helt fint. Et lille manuskript og en masse forsø, så kan det blive rigtigt fint.

Har lige lavet denne side hvor der er brugt et videoklip lavet til lokal tv. se under energirådgiver. Link

Teddy

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 20:18

Hej Mads. Min erfaring er, at det gør en kææææmpe forskel i troværdigheden mellem dig og dine potentielle kunder. Jeg ved at det skal jeg naturligvis sige, nu jeg selv er leverandør af disse film, men der findes rigtig mange tal og statistikker der underbygger dette. Se f.eks. reelseo.com, som løbende opdaterer statistikker om film på nettet. Det betyder også en masse ifbm. søgemaskineoptimering og google-placering at man har film på sit website.

Vi lavede f.eks. rekrutteringsfilmen for Wrist Ship Supply (www.wrist-graduate.com) hvor målet var på ca 3 måneder at få 150 ansøgninger. Nu hvor kampagnen netop er kommet i mål, har de modtaget langt over 1500 ansøgninger! Så i dén forbindelse, har det betydet en hel del.

Mht. pris er det jo vidt forskelligt :) Det kommer simpelthen an på hvordan filmen skal produceres, hvad den skal indeholde og naturligvis også tidsfaktoren i den - altså hvor lang tid den tager at lave. Som udgangspunkt vil jeg sige at du kan få en del for 10.000 - 20.000, men det kommer naturligvis helt an på type film og hvilke forventninger du har til den. Vi lancerer en kampagne her på amino i juli/august udelukkende til aminobrugere hvor man kan få en profilfilm til under 9.000. Du kan evt. skrive til mig, så skal jeg nok sende tilbudet din vej så snart det lanceres :)

Håber det besvarede lidt af dine spørgsmål - ellers siger du bare til!

Mvh. Tim Resdal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)