|
Kære alle. Det er Ralf, som skriver fra Finewood, Gulv-Butik. I det vi har fået en venlig henvendelse fra en bruger, kontaktede jeg vedkommende, da hans telefon nr. var påført. Først troede jeg, at vedkommende var ejeren af denne website, men blev klogere. Jeg takker vekommende for hans forklaring og venlighed. Vi har ikke ført anvendt og kendte heller ikke det website. Vi er meget overrasket over denne reaktion. Finewood, Gulv-Butik har på intet tidspunkt sagt eller skrevet at vi er Finewood fra Greve! Faktisk vil vi helst ikke sammenlignes med Finewood fra Greve, da vi er meget anderledes på flere måder. Fakta. Årsagen til vores navn er vi er ejet af et selskab i England, deraf kommer navnet, Finewood. Min daglige chef hedder Jesper Lund Hansen og bor i København, hvor denne virksomhed er en bivirksomhed til hans alm. job, som intet har med denne branche at gøre. Vores administration ligger på Nykøbing Falster, hvilket blev valgt af praktisk årsager. Vores cvr. nr. 30349490. Vores bank er Nykredit Bank A/S, og jeg skal lige hilse og sige, at man bliver ikke kunde i denne bank uden at have en virksomhed, som i orden. Finewood navnet er ikke et varemærke! Faktisk er vores navn, det ENESTE navn, som er registreret i Danmark, dvs. vores kære anmelder findes altså ikke!!! Faktisk er vores website-ide mere end 10 år gammel, så da vores website i de sidste 2 år har været under forberedelse har vi ændret vores navn op til flere gange, Finewood har der på intet tidspunkt været i tvivl om, at det skulle hedde, da vi også har engelske kunder, Gulv-Butik kom så med, da vi ønskede at fortælle vores bruger i Danmark, at det er gulve vi handler med, meget enkelt. Vores koncept bygger på at tilbyde mærkevare indenfor gulve, dvs. vi vil bestræbe os ærligt på, at oplyse hvem produktet leveres fra. Det skal forståes på den måde, at såfremt en kunde ønsker et massivt ege plankegulve, får du også at vide at det fx leveres fra Junckers eller en anden. Det betyder, at kunderne kan gå ned i trælasten/byggemarked/Internette for at se om man kan få det til en lavere pris. Vi skjuler ikke produktet under eget navn, hvilket mange af vores kollegaer gør på Internettet, det synes vi er en ærlig måde at gøre det på. Vi vil dog skjule ganske få produkter, det skyldes vores kollegaer ikke vores kunder! Da de fleste af vores kunder indtil nu, har undersøgt deres ønske gulv i den lokale trælast hvorefter de bla. finder os, bekræfter vel blot at der er kunder som ønsker vores type af virksomhed. Vi er specielt gode på trægulve som ikke er lagervare hos trælasterne. Det er ikke altid vi kan være med på prisen, men kunden få således den oplysning at de skal købe det der hvor man nu har prisen fra, det er da ærligt, vi forventer da ikke at få alt, konkurrence er sundt, synes vi! Som det er i dag tilbyder vi ikke montering/afslibning, hvilket Finewood i Greve gør, det er muligt det kommer, man ved aldrig. Vores interresse er primært leverancer af gulve. Nogle af produkterne handler vi direkte med leverandøren, andre handler vi gennem en samhandelspartner, men vi har nogle rigtige gode aftaler, som gør at vi generalt er rigtige gode på priserne. Vores indkøbsmetoder er nok ikke meget anderledes end anmelderen. Danmarks første, er nok ikke helt rigtigt, man kan fortolke det på flere måder. Vores måde er at vi ikke har en fysisk butik, der kommer hel
|
Finewood
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Af hensyn til udenforstående der undrer sig over dette indlæg kan jeg oplyse at det hører sammen med: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=16826 Dernæst kan jeg passende spørge gulv-butik.dk hvordan det kan være at der ikke findes oplysninger omkring fysisk adresse, den lovpligtige returret på 14 dage (og ikke 5 dage som der står på gulv-butik.dk) Kunden har desuden krav på at få det fulde beløb retur og ikke kun 75%... Det er information der skal være der ifølge dansk lovgivning. Hvis det er pga uvidenhed omkring lovgivningen på området har forbrugerstyrelsen en fin vejledning her som jeg varmt kan anbefale jer at læse: http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek-dk/hvad-gaelder-ved-e-handel/tjekliste/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Kære Ralf. Tak for dit indlæg som jeg har læst. Jeg er ikke ening med dig men vil undersøger mine muligheder med min advokat før der bliver gjort yderligt. Jeg vil gerne bede dig/jer om ikke at bruge Finewood som navn i Danmark, da jeg ser det som mit navn pga. jeg har gjort brug af Finewood.dk i flere år end jer. Med venlig hilsen Brian B Thomsen Finewood.dk |
|
Til Gulv-butik.dk Jeg har d.d sendt brev til Jesper Lund Hansen samt Erik lund Hansen og sender også dette brev her til dig "Rolf" Vedr.: Deres brug af Finewood . Jeg er blevet opmærksom på deres brug af Finewood som firma-navn i Danmark samt deres markedsføring med brug af Finewood på Nettet / Google-adwords. Dette anses for misbrug af navnet Finewood, da Finewood.dk er brugt og ejet af mig siden 27.01.99. Deres brug af Finewood i en dansk gulvbutik er at misbruge vores navn og jeg beder dem omgående stoppe brugen. Dette brev kan ses som en påmindelse til af stoppe brugen af Finewood. Hvis brugen ikke stoppes vil sagen overtages af min advokat med krav om erstatning.
Brian B Thomsen Finewood Gulvcenter |
|
1. Levere popcorn til alle os der følger jeres efterhånden ret kedelige slagsmål her på Amino. 2. Holde jeres juridiske slagsmål for jer selv og udenom Amino, der er ingen grund til at kaste med mudder og halvtomme trusler. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Kære Anders. Jeg må give dig ret.... Men den her gulv-butik er ikke særlig let at komme i kontakt med hverken på telefon eller mail. Dette er ikke det rette forum og jeg skal nok stoppe disse indlæg men jeg har lige brugt dette sidste indlæg som en lille mulighed for at få kontakt til disse menesker. Med venlig hilsen |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem