social medier der et det nye google plus en fordel her på denne her blog står en del om det http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html
alle titler på siden er der samme ord hele vejen kombineret et ord , det er hvad der kaldes lidt op optimering efter den sidste google opdateringer betyder det mere og husk nu at google viser op til 70 tegn .
videoer betyder mere nu så det kunne være en god ide sætte det på siden
Jeg ville fjerne dit sprogwidget helt, rykke "om huskokken" til tops i dine widgets, derefter dine ads, og til sidst facebook + twitter i bunden.
Privacy Policy ville jeg flytte ned i bunden, hvor jeg ligeledes ville tilføje et par punkter/tekst, netop for at fylde området lidt ud, da det virker for tomt i bunden.
Ellers er det et fint theme, opsætningen passer godt sammen med billeder, tekst, opskrift, ingredienser osv.
Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me
Umiddelbart ser siden fin ud. - Ser siden på iphone.
Jeg ville lave en ipad/tablet, iphone/smartphone løsning udover den normale side. Der er mange websites der ser godt ud på normal computerskærm, men når der ikke er lavt mobil/tablet version kan man risikere at miste mange besøgende.
Derudover er det en god ide som Mikael også skriver, at lave videoer af de opskrifter du kommer ligger op.
Ydermere bør du tænke mere på sociale medier: Facebook, twitter, youtube etc giver og kan skabe masser af trafik