Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo'er til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogle der kan hjælpe med at lave nogle nye logo'er til min hjemmeside ?

logo'erne skal vejlede/sympolisere

Shopping

(lokale) foreninger

(lokale) arrangementer

liberale erhverv

ledige (lokale) jobs

Sund & Velvære

køb/slag/bytte fra din by

(lokale) håndværkere

Spisesteder & Forlystelser

Din by - se hvad andre har skrevet

Alle logoerne skal have den skrevet text pånær det i ( ), samt noget logo/billede et eller andet. De må gerne have forskellige farver eller alternativ nuancer af blålige farver. De skal kunne bruges samlet på en side og som logo på den enkelte side som den henfører til

Hvem kan lave dette BILLIGT - evt. i bytte med noget annoncering på siden

vh

Peter

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 08:59

Som jeg forstår det, skal du altså bruge omkring ti logoer, der knytter an til forskellige ting men hvor stilen er den samme.

Hvis det er en i bytte med noget annoncering, så må der vel være nogle besøgstal, der fortæller lidt om hvor meget annonceringen er værd.

Jeg byder ikke selv ind, men en præcisering kunne gøre det nemmere for folk at finde ud af, hvad de vil sælge ti logoer incl. forarbejde, idéudvikling, skitser og korrektur for.

Mit bud er, at der er nogen der vil tilbyde det for et par hundrede.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:34

Jeg vil give Lars ret i at en præcisering ville give noget mere feedback - evt. med et estimeret budget til fremstilling af de nævnte logoer (over 1.000 f.eks.). Men send mig en PM, og så vil jeg da godt se på det :)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 10:15

Det lyder faktisk nærmere som om, du forestiller dig nogle gode ikoner på dit site, som passer sammen, har samme stil, men som symboliserer forskellige underområder på dit site. Du er velkommen til at sende mig en PM og så kan vi snakke mere. 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 10:55

Hej Tommy ...

JA det var jo nok egentlig det rette ord istedet for logo :-)

havde bare forstillet mig noget i stil med at "spisesteder & Forlystelser" var skrevet og så et (clipart) billede af bestik på en eller andet måde, og Køb/salg/bytte var skrevet henover det grønne genbrugslogo.

mange hilsner

Peter

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:05

du har fejl på siden:

Hvem er vi?

Velkommen til DenBlåSide.dk

Vi er glæde for at du har lagt vejen forbi vores hjemmeside

og så er ufattelig langsom!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 11:07

Fair nok du finder fejl, men det bør vel ikke skrive i dette indlæg da det ikke har noget med overskriften at gøre.. Send hellere en PM til Peter

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 11:12

Tak Fru Hartmann

Stavefejlen vil blive rettet med det samme - fik desværre ikke 13 i retsstavning, så kan desværre godt overse nogle af de typer fejl ...

mht. hastighed !! ja så bruger jeg webbot.dk - men syntes også selv at den er langtid om at gemme når jeg er inde ( har dog lige været inde i 1½ times tid og ligge nogle sider ind, så ved ikke om det har betydning for "din" hurtigthed af visningen.

Har overvejet at skifte - de svarer ikke vildt hurtigt tilbage på mail, og jeg har købt et ekstra domainnavn på 2 mdr. siden som jeg har betalt dem for, men som ikke er reg. hos DK-Hostmaster endnu.

Har du nogle forslag til steder man bør skifte til ??

mange søndagshilsner

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 11:15

Peter Mortensen:
Har du nogle forslag til steder man bør skifte til ??

Jeg kan anbefale Meebox, jeg er lige skiftet fra UnoEuro, og må sige det kører rigtig godt og stabilt. Svartiden fra kundeservice er hurtig, og der er mange muligheder for udvidelser :)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 11:19

Tak Mads ...

Det vil jeg lige kikke nærmere på - det hjælper jo ikke noget at bruge mega meget tid på at lave en hjemmeside hvis folk de opgiver den pga. langsomhed :-)

mange søndagshilsner

Peter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)