Hej Amino'er Er der nogle der kan hjælpe med at lave nogle nye logo'er til min hjemmeside ? logo'erne skal vejlede/sympolisere Shopping (lokale) foreninger (lokale) arrangementer ledige (lokale) jobs Sund & Velvære køb/slag/bytte fra din by (lokale) håndværkere Spisesteder & Forlystelser Din by - se hvad andre har skrevet Alle logoerne skal have den skrevet text pånær det i ( ), samt noget logo/billede et eller andet. De må gerne have forskellige farver eller alternativ nuancer af blålige farver. De skal kunne bruges samlet på en side og som logo på den enkelte side som den henfører til
Hvem kan lave dette BILLIGT - evt. i bytte med noget annoncering på siden vh Peter |
Som jeg forstår det, skal du altså bruge omkring ti logoer, der knytter an til forskellige ting men hvor stilen er den samme.
Hvis det er en i bytte med noget annoncering, så må der vel være nogle besøgstal, der fortæller lidt om hvor meget annonceringen er værd.
Jeg byder ikke selv ind, men en præcisering kunne gøre det nemmere for folk at finde ud af, hvad de vil sælge ti logoer incl. forarbejde, idéudvikling, skitser og korrektur for.
Mit bud er, at der er nogen der vil tilbyde det for et par hundrede.