Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er en 14årig dreng og bor i Storkøbenhavn jeg har altid drømt om eget firma. Jeg har lært lidt wordpress men ellers kan jeg ikke så meget ENDNU. Jeg vil gerne have lidt hjælp til hvordan jeg kommer igang, eller hvis du har et job som der kunne passe til mig, bedes du skrive til mig. Er villig til at bruge meget af min tid på det.
(ved ikke om dette er det rigtige emne at skrive det i)
Lasse

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Synes det er kanonfedt, hvis du har overvejet at starte noget op selv. Det er det helt rigtige tidspunkt at gøre det på, for når du ikke er ældre - og stadigvæk bor hjemme - så er udgifterne minimale, og samtidig har du sikkert meget fritid efter skole, til at gå til den med et eventuelt projekt.

Jeg kender dog ikke reglerne for opstart af virksomhed, hvis du er under 18 år gammel, så der må en af de mere kundige Aminoer på dette område, vidst hellere tage over.

Jeg arbejder selv med Wordpress til dagligt, og det er et supergodt og brugervenligt system, som faktisk er meget let at sælge til brugerne, så selve salget af det skulle du ikke få problemer med.
Med egen virksomhed bestemmer du jo selv, hvor meget tid du vil ligge i projektet. Dog skal du blot sørge for at være tilgængelig når kunderne så endelig er der, men det siger jo ligsom sig selv.

Det jeg selv har gjort, var at anskaffe mig et CVR-nummer og wupti, så var man i gang med det samme. Fik slf. bygget en firmaside op i Wordpress til formålet + investeret lidt i diverse programmer til grafisk udformning. Her har du dog mulighed for at benytte dig at gratis software. Går ud fra, at i en alder af 14 år, så kan man ikke lige smide tusindvis af kroner efter et stykke software.

Jeg håber der kommer en fantastisk Amino-bruger, og vejleder dig lidt mere i, hvordan du åbner virksomhed når du "kun" er 14 år. Held og lykke med et projekt, og endnu engang synes jeg det er superfedt, at du er klar til at give den gas.

God pinse! 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)