Hej. |
Hej Lasse
Synes det er kanonfedt, hvis du har overvejet at starte noget op selv. Det er det helt rigtige tidspunkt at gøre det på, for når du ikke er ældre - og stadigvæk bor hjemme - så er udgifterne minimale, og samtidig har du sikkert meget fritid efter skole, til at gå til den med et eventuelt projekt.
Jeg kender dog ikke reglerne for opstart af virksomhed, hvis du er under 18 år gammel, så der må en af de mere kundige Aminoer på dette område, vidst hellere tage over.
Jeg arbejder selv med Wordpress til dagligt, og det er et supergodt og brugervenligt system, som faktisk er meget let at sælge til brugerne, så selve salget af det skulle du ikke få problemer med.
Med egen virksomhed bestemmer du jo selv, hvor meget tid du vil ligge i projektet. Dog skal du blot sørge for at være tilgængelig når kunderne så endelig er der, men det siger jo ligsom sig selv.
Det jeg selv har gjort, var at anskaffe mig et CVR-nummer og wupti, så var man i gang med det samme. Fik slf. bygget en firmaside op i Wordpress til formålet + investeret lidt i diverse programmer til grafisk udformning. Her har du dog mulighed for at benytte dig at gratis software. Går ud fra, at i en alder af 14 år, så kan man ikke lige smide tusindvis af kroner efter et stykke software.
Jeg håber der kommer en fantastisk Amino-bruger, og vejleder dig lidt mere i, hvordan du åbner virksomhed når du "kun" er 14 år. Held og lykke med et projekt, og endnu engang synes jeg det er superfedt, at du er klar til at give den gas.
God pinse!