Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med mailchimp?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Kanth - konsulent Anne Thomsen Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyhedsmails er jo en videnskab i sig selv - jo mere jeg arbejder med processen, jo mere går det op for mig hvor lidt jeg ved.

Heldgvis er jeg omgivet af hjælpsomme og innovative kolleger og samarbejdsparter, som bla. har anbefalet mig at bruge MailChimp til udsendelse af nyhedsbrve m.m.

Det ser jo let tilgængeligt ud, men hvad tænker I?

Er min tid bedre investeret i et andet program, og er der nogle faldgruber i programmet jeg skal være opmærksom på?

God pinse til jer alle!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 08:52

Anne T > Mailchimp er let, og så er der mulighed for statistik, du opretter bare en gratis bruger så du igang. Meeeen, hvis du sender over X antal emails om måneden, koster det pludselig penge.

Har du en webshop eller et CMS? Så kan du ofte med fordel, installere et nyhedsbrevskomponent. Som du kan sende e-mails ud fra, og dermed spare penge på den lange bane.

Jeg har en (flere) Magento webshops. Og så kan du faktisk, bare bruge disse, fra Mailchimp:

http://mailchimp.com/resources/html-email-templates/

De skal kodes lidt om, men det tog mig ½ time, så havde jeg et brugbart e-mail skabelon til Magento. Der ikke går i stykker i forskellige e-mail klienter.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 09:05

Jeg har brugt det til min SingleForening "NFS - Netværk For Singler" (NFS-Online.dk) i over 1  år nu, og udsendt over 50 mails til 1.500 medlemmer, og det virker bare, er gratis og nemt at sætte op.

Jeg prøvede noget svensk før som hed VenaMail, herredyrt og de sendte ikke mine mails )-: så de røg på porten, men MailChimp har imponeret mig, så det vil jeg anbefale til hver en tid!

God pinse til dig/jer også!

Lars

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:21

Jeg synes at Mailchimp rules!

Det bedste er deres test værktøj. Det kan være rigtig svært at få det til at se ens ud i alle mailklienter. Men her er der god hjælp hos Mailchimp. Vi bruger ikke andet.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 09:33

Hej Anne

Jeg bruger selv makenewsmail

Det fungerer upåklageligt, er utroligt let at bruge og mange lette statistik muligheder.

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 10:17

Jeg har også kun haft rigtig gode erfaringer med Mailchimp - det er nemt at gå til og yderst fleksibelt med mange valgmuligheder i forhold til templates og statistik.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:47

Hej Anne,

Jeg mener roligt du kan gå igang med Mailchimp. Det er yderst stabil og anvendeligt til både små og store maildatabaser. Det er et system men kan vokse med og dermed behøver man ikke at skulle skifte til et andet, hvis behovet pludselig stiger.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 12:56

Kan kun anbefale mailchimp, både mht. pris og funktioner. Derudover synes jeg også deres grafiske maskot er super fed :)

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:03

Jeg vil også gerne anbefale mailchimp. Det kræver ikke så meget at gå til. Dejligt simpelt at arbejde med. De ting man skal bruge er der og det er ikke fyldt med alle mulige features man alligevel ikke kommer til at bruge.

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Kanth - konsulent Anne Thomsen Skrevet kl. 09:27

Tak for alle de brugbare svar - jeg må sige at jeg er imponeret over effektiviteten og velviljen til at dele ud af viden og erfaringer på dette site, dette var mit første indlæg men helt sikkert ikke mit sidste.

Tak for jeres tid - og kom så ud i solen med jer :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)