Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrering af kunder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fornylig startet en forretning, hvor vi sælger en ydelse på abonnement basis. Det positive er nu at vi ikke længere kan holde ordenligt styr på vores kunder og derfor har brug for et tool vi kan håndtere disse med.

Har du et program, som du kan anbefale?

Eventuelle krav

1. Skal kunne lave mine egne abonnement perioder
2. Systemet skal påminde mig, [x] måneder før udløb af abonnement.

Mange tak! 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 00:06

Hvis du råder over Microsoft Office-pakken - så kan jeg godt konstruere e system efter dit oplæg.

Interesseret - så er du velkommen til at kontakte undertegnede.

Mvh

Peter Braagaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34

DribbleMe:

Hej Amino

Jeg har fornylig startet en forretning, hvor vi sælger en ydelse på abonnement basis. Det positive er nu at vi ikke længere kan holde ordenligt styr på vores kunder og derfor har brug for et tool vi kan håndtere disse med.

Har du et program, som du kan anbefale?

Eventuelle krav

1. Skal kunne lave mine egne abonnement perioder
2. Systemet skal påminde mig, [x] måneder før udløb af abonnement.

Mange tak! 

Jeg kender ikke et system der har det..
Men jeg kan programmere et til dig :-) Smid mig en PM, hvis du er interesseret! 
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 02:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey du -

Tag at brug abonnementsmodulet i E-conomic til den slags. Ikke nok med du får styr på perioder, så kan du enkelt massefakturere og holde styr på hvem der har betalt. Er du rigtig skarp kobler du en ekstern fakturerings service på (de fåes gratis og tjener kun på evt. rykkergebyrer) - så står de for alt for dig + at inddrive penge fra besværlige kunder, og du skal kun tænke på at drive din virksomhed - uden det koster dig en bondegård.

Fordele: Du har abonnements håndtering, fakturering, rykker og regnskab samlet et sted. Du slipper for at taste ting mere end én gang. Bruger du et eksternt bureau skal du ikke engang tænke på at bogføre dine indbetalinger.

Har du brug for lidt hjælp til det, så giv mig gerne et kald, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at guide dig kort pr. telefon

Jakob Neua

Justworks.dk

31 400 410

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)