Jeg har absolut ikke forstand på fodbold, men jeg kan godt se ideen.. Jeg tror nu mere, det er børn du kan sælge den til, end voksne. Børn lokker deres forældre til at købe det som er på mode og det kunne sådan en sagtens blive.. Se bare fx dragoheads, esser og hvad alle de andre plastikdimser hedder.. Lav en tvreklame hvor en kendt spiller bold og laver tricks med dimsen og del evt. nogle gratis ud fx i et storcenter og lav en masse anden markedsføring.. så skal de danske fodbold drenge nok købe den - Få evt trykt forskellige autografer på dem og lav dem i forskellige farver, så det bliver smart at samle på dem. - og del så én gratis ud i et anders ands blad, morgenmadspakke eller lign, så de har den første til samlingen. Men det vil nok koste en masse penge i markedsføring - Og en plastikdims kan nok ikke sælges alt for dyrt - Men jeg tror sagtens, det kunne blive næste sommers dille blandt ungerne, ligesom pokemon, hulahopringe og alle de andre diller. |
Tak for svaret.
Når du skriver, at Trix-vingen godt kunne gå hen og blive en dille
næste år ... så vil jeg tilsvarende sige, at jeg godt ved, hvor Trix
Street butikkerne skal købe sit gavepapir, kuverter og emballage.
Det bliver hos Jakodan

Jeg ved endnu ikke, om Trix Street vil sælge Trix-vingen seperat (Det
har jeg dog overvejet flere gange). I starten vil jeg, skomageren

Det er nemlig lidt kompliceret at montere Trix-vingen og det er noget krasbørstigt lim man skal bruge, ikke mindst for børn.
Derudover er der også bedre økonomi i at sælge sko og tøj samtidig

Med venlig hilsen
Jan
www.TrixStreet.dk