Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT tilbagebetalingskrav modtaget fra årsopgørelsen 2002

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:51

Ki_Ki:

Hvor langt må SKAT gå tilbage i årsopgørelser? Fik i dag en årsopgørelse med et tilbagebetalingskrav  fra 2002.

Hold da op, det var da voldsomt.. Kender dog ikke svaret.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:10

Jeg mener det er 5 år. Medmindre det er et gammelt krav der er blevet skubbet og skubbet pga manglende betalingsevne.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:22

Det er idag kun 3 år. Bilag skal jf. bogføringsloven ganske rigtigt opbevares i 5 år, men krav fra borgere mod skat og krav fra skat mod borgere kan kun gå 3 år tilbage. Dog mener jeg, at der er særregler, hvis der er tale om at der har været tale om forventet svindel. Det undrer at de kommer med krav fra 2002, så med mindre de undervejs, for flere år siden, har gjort opmærksom på at der kan være et krav og forældelsesfrist er afbrudt så bør det ikke komme. Har de tidligere gjort opmærksom på et krav?

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:34

Hejsa.

Prøv evt. at bruge søgefunktionen på Ekstra Bladet. Der stod engang noget omkring at Skat ville gå ind og kigge mange år tilbage.

Nu ved jeg godt, at ekstrabladet ikke muligvis er Danmarks mest pålidelige kilde. Men kan ikke huske hvem eksperten i denne sammenhæng var.

Men det er der et forsøg værd.

Med venlig hilsen.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Jeg vil lige ringe til skat for at få det bekræftet. Har fået opkrævninger pr post fra dem, som så ikke var fra dem. Altså svindel. Er der noget man undre sig over, er det bare at fat knoglen og ringe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)