Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At ranke på stavefejl?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer :)

Jeg har tænkt lidt på, hvordan ranker man bedst på stavefejl, af ens keywords?

Jeg mener, at have en hjemmeside flydt med stavefejl er jo ikke lige det bedste for ens shop ;)

Skal man lave en landingpage optimeret til et enkelt søgeord, eller hvordan ville i gribe den an?

Blot købe adwords på stavefejl er naturligvis også en mulighed.

Takker for gode tips :)

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:35
Hvis det er ord som er forholdsvis lette at stave til, så ser det dumt og uprofessionelt ud at have stavefejl på sitet, men hvis det er ord som er svære at stave til, kan man godt flette et par stavefejl ind.

Som udgangspunkt vil jeg dog anbefale at du laver nogle landingpages der er målrettet specifikke stavefejl.

Du kan læse lidt om vigtigheden af at optimere til stavefejl her: http://www.demib.dk/stavefejl-375.html

Jeg har selv på et tidspunkt skrevet et indlæg om hvad stavefejl kan gøre for et site her: http://reklamebureau.blogspot.com/2006/10/soduku-eller-suduko.html

Det er dog en meget simpel forklaring, så eksemplet skal tages med et gran salt.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:47
Vad med ad skrive en artikkel på dit webside om stavefejl med netob dine producter.

Så kan du optimere den side og få folk linket ind i din butik via artiklen.

Jimmy

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:30
En sjov en fra da ripNroll.dk var i fjernsynet er: parytballoner (ja, med stavefejl)

En søgning på stavefejlen i google giver DR1 en topranking på; parytballoner. Ikke fordi der er andre, men sjovt alligevel ;-))

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:37
Det kunne også være en mulighed at lave cloakede sider med stavefejl og pege dem ind på de rigtige produktsider :) Så er du fri for stavefejl på brandomænet og i det indhold brugerne ser... Det kunne også være en mulighed med Google AdWords, da de også giver mulighed for uendeligt mange søgeord :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:34
Dato: 04-06-2007 14:37:01
Forfatter: Marcel Fuursted
Det kunne også være en mulighed at lave cloakede sider med stavefejl og pege dem ind på de rigtige produktsider :) Så er du fri for stavefejl på brandomænet og i det indhold brugerne ser... Det kunne også være en mulighed med Google AdWords, da de også giver mulighed for uendeligt mange søgeord :)

Hehe, tänkte nok vores cloaking-doping ven kom frem i lyset ;)

Sä valget ligger vel mellem en landingpage per stavefejl, adsense og/eller bruge ham dopingmanden :)

Mvh
Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:22
Dato: 05-06-2007 11:33:55
Forfatter: Tranberg
Dato: 04-06-2007 14:37:01
Forfatter: Marcel Fuursted

Hehe, tänkte nok vores cloaking-doping ven kom frem i lyset ;)

Sä valget ligger vel mellem en landingpage per stavefejl, adsense og/eller bruge ham dopingmanden :)

Mvh
Tranberg

Hehe... Det er faktisk sjovt, så godt det stunt (eller parodi om du vil) virkede... Vi modtager stadig henvendelser på det, da sammenligningen faldt i god jord og det vakte lidt mere interesse for produktet, når det blev gjort på så morsom en måde :) En skam vi ikke gjorde det til en pressemeddelelse hehe...
Men ja, det er vel egentligt dine muligheder - bortset fra, at AdSense skal være AdWords, men det er nok bare begreberne, du lige rodede lidt rundt på :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)