Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer i nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har fået den idé (måske dum idé) at jeg vil reklamere for mine konkurrenter på mit nyhedsbrev!

Det lyder måske lidt dumt, men jeg vil gøre det på den måde at jeg f.eks. linker til et firma som sælger puder og dyner til baby'er. Der vil jeg få 0,4 kr pr. klik. Jeg sælger babylegetøj men ikke dyner og hovedpuder! - Hvad siger i til det, eller skal jeg droppe det igen? - Er det okay så længe at det er relavant for mine kunder og fortæller dem om dem jeg reklamerer for via billed annoncer, og tekst.

Mange hilsner

Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt, når det er en webshop du udsender nyhedsbrev for, så ville jeg ikke selv gøre det. Synes det virker forkert at reklamere for ens konkurrenter eller bare generelt for andre sider, når det netop er webshops der udsendes nyhedsbrev for. Det var noget helt andet hvis det var en almindelig webside der bare omhandlede emnet. Men man kan selvfølgelig også vende den om og sige "hvorfor ikke" - i og med at det ikke er produkter du selv forhandler, er det jo ikke decideret salg du selv mister og du har mulighed for at tjene lidt på det. Tror nogle kunder vil synes det er en smart ide at de bliver gjort opmærksom på et tilbud på en anden side, mens andre måske vil tænke, hvorfor de bliver sendt videre til en webshop af dig. Tror også du skal overveje, hvor meget du måske vil kunne tjene på overhovedet at gøre det - er der eksempelvis kun 10 modtagere der klikker på banneret eller tekstlinket, så er det 4 kroner der er tjent. Men nej, jeg ville personligt ikke selv gøre det Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)