Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi sagde du havde fundet frem til vores hjemmeside: - hvad ville du så syntes om siden. er den troværdig nok, hvad syntes du om teksten på forsiden, og hvordan er tingene (Layoutet) stillet op på siden. Hvad ville der evt, skulle rettes på siden ?

Ville være fedt med lidt feedback :)

Mvh. 

IT - Hjælp & Support

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige netop troværdighed er netop dét, I mangler i mine øjne.

Først og fremmest virker siden ikke helt færdig. Der står noter på engelsk rundt omkring, der er ingen billeder, Facebook-knappen øverst har sølle 1 Like og der er et RSS-feed-icon i højre hjørne af siden. RSS er fint, men ikke på en side, der tilbyder IT-support. Der giver det ikke meget mening i mit hoved.

Derudover kan teksten i menulinjen nemt gøres langt bedre. "Hjælp der tilbydes" er en underlig omskrivning af det, vi andre vel ville kalde "Produkter" eller "Ydelser". Derudover bør jeres ydelser have egne undersider med forklaringer ikke alene af SEO-hensyn, men også for at skabe et bedre helhedsindtryk.

Billederne, der bruges på siden, er kedelige stockphotos. Det kan I gøre mere personligt, hvis siden skal blive mere end et sjovt hobbyprojekt.

"Kundernes vurdering" er en fin idé, men der er hverken billeder eller anden identificering med dem, der har skrevet. Hvis det ikke er jer selv. For det er godt nok nogle rosende og søde tekster, I har fået. Jeg tror, at I med fordel kunne lade et par tidligere kunder anmelde jer på Trustpilot og så integrere det på en måde. Vil I ikke betale for TP, så blot med et link (med target="blank"), således at potentielle kunder kan få bekræftet, at I ikke snyder dem.

Jeres priser er ikke angivet med eller uden moms. Jeg går ud fra, det skyldes, at det udføres af private - jeres troværdighed ville i mine øjne stige helt vildt ved at få et CVR-nummer. Det koster i øvrigt gratis.

I har et godt udgangspunkt med Wordpress, en PR på 3 og nogle fine links. Men både manglen på ordentlig tekst, troværdighed, ordentlige billeder, ufærdig side med engelske udviklernoter hist og her og hvad jeg ellers har skrevet herover er en skam.

Jeg håber, at du / I kan bruge det til noget. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej Timm

Ja der er noget at tage fat på, kan jeg godt se på det hele.

Tak fordi du gad bruge tid på at hjælpe.

Mvh. Oliver

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

Hvor er cvr nummer i vel en virksomhed ? , jeg kan hverken se det i fodnoten og på kontakt siden , det er en god ide sætte det disse steder.

i køre ud til folk og tilbyder suport men jeg kan ikke se hvorfra , skriv hvorfra og gerne område i titlen på kontakt siden

lav et google map kort der viser hvor i køre fra , derved let at se det.

husk social medie google plus er en fordel i seo , god ide sætte det på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:26

Hej Oliver

For mig giver dit grå design mig et indtryk af uprofessionelhed og utroværdigt. Ikke for at virke ond. Men i trænger virkeligt til et facelift.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må erklærer mig enig i de anders betragtninger. Siden virker ikke særlig troværdig; mit førstegangsindtryk er, at det ligner et affiliate-website, hvilket det ikke gerne skulle.

Jeg vil anbefale at du får lavet et logo til virksomheden, da det giver en hvis tryghed, at en virksomhed har en identitet i form af et logo. Du burde nok også overveje et billede af dig selv, så kunderne ved hvem de snakker med.

Du mangler også at få lavet et favicon. Det der er på siden lige nu ligner noget, der følger med til det tema du har installeret. Og så vidt jeg kan læse mig til (har kun skimmet teksten), så tilbyder du ikke reparationer af iPads, så jeg kan ikke se hvorfor der skal være et billede af en iPad.

Du mangler også at få oversat nogle småting rundt omkring på hjemmesiden, hvilket heller ikke virker specielt troværdigt. Du burde nok også overvejer at fjerne 'Design by wplock', da det ikke just virker overbevisende eller troværdigt, at det er et tema, der er installeret :-)

Held og lykke med projektet!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

Hej Nicolai.

ja der er mange ting der skal rettes op på. et logo lyder som en god idé.

Grunden til Ipad billedet, er at jeg siden i går har skiftet mine temaer, for at finde det rigtige, så det er slet ikke sådan siden kommer til at se ud. Det er bare for ikke at lukke siden, hvis der skulle komme kunder, at jeg holder siden kørende.

Mvh. Oliver

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 15:36

Helt klart logo og cvr. nummer på siden. Så du fremgår mere professionelt.

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)