Hvis vi sagde du havde fundet frem til vores hjemmeside: - hvad ville du så syntes om siden. er den troværdig nok, hvad syntes du om teksten på forsiden, og hvordan er tingene (Layoutet) stillet op på siden. Hvad ville der evt, skulle rettes på siden ? Ville være fedt med lidt feedback :) Mvh. IT - Hjælp & Support |
Lige netop troværdighed er netop dét, I mangler i mine øjne.
Først og fremmest virker siden ikke helt færdig. Der står noter på engelsk rundt omkring, der er ingen billeder, Facebook-knappen øverst har sølle 1 Like og der er et RSS-feed-icon i højre hjørne af siden. RSS er fint, men ikke på en side, der tilbyder IT-support. Der giver det ikke meget mening i mit hoved.
Derudover kan teksten i menulinjen nemt gøres langt bedre. "Hjælp der tilbydes" er en underlig omskrivning af det, vi andre vel ville kalde "Produkter" eller "Ydelser". Derudover bør jeres ydelser have egne undersider med forklaringer ikke alene af SEO-hensyn, men også for at skabe et bedre helhedsindtryk.
Billederne, der bruges på siden, er kedelige stockphotos. Det kan I gøre mere personligt, hvis siden skal blive mere end et sjovt hobbyprojekt.
"Kundernes vurdering" er en fin idé, men der er hverken billeder eller anden identificering med dem, der har skrevet. Hvis det ikke er jer selv. For det er godt nok nogle rosende og søde tekster, I har fået. Jeg tror, at I med fordel kunne lade et par tidligere kunder anmelde jer på Trustpilot og så integrere det på en måde. Vil I ikke betale for TP, så blot med et link (med target="blank"), således at potentielle kunder kan få bekræftet, at I ikke snyder dem.
Jeres priser er ikke angivet med eller uden moms. Jeg går ud fra, det skyldes, at det udføres af private - jeres troværdighed ville i mine øjne stige helt vildt ved at få et CVR-nummer. Det koster i øvrigt gratis.
I har et godt udgangspunkt med Wordpress, en PR på 3 og nogle fine links. Men både manglen på ordentlig tekst, troværdighed, ordentlige billeder, ufærdig side med engelske udviklernoter hist og her og hvad jeg ellers har skrevet herover er en skam.
Jeg håber, at du / I kan bruge det til noget.