Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBA i innovation og entrepreneurship - Er den noget værd?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i mange år passivt fulgt med herpå amino. Og hvilken guldgrubbe det er Big Smile

Jeg bliver til sommer færdig som finansøkonom og faldt her den anden dag over denne uddannelse (overskriften).  

Er der nogle af de rare Amino'er der kender noget til denne uddannelse? Er den noget værd?

For mig at se, er en af fordelene at man under uddannelsen rent faktisk starter en virksomhed!

Håber der er nogle der kan gøre mig lidt klogere Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:33

Jeg står med samme spørgsmål. Jeg er dog netop blevet færdig som Multimediedesigner.

Jeg kan forstå at uddannelsen er helt ny, men ville også høre om der var nogle som havde hørt nærmere om denne overbygning?

Fra Viby J, Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:38

Om den direkte er noget værd iht. Jobsøgning synes jeg er svært at vurdere - de fleste arbejdsgivere forestiller jeg mig, ville undre sig over at man søger en stilling hos dem, når den seneste uddannelse man har taget leder indirekte op til at starte op som selvstændig .. Men det kan selvfølgelig hurtigt vendes til noget positivt i en samtale :) - har min 1. Dag i dag på studiet, håber det bliver godt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 10:28

Det jeg tænker er, at hvis indholdet af uddannelsen lyder lige som noget for dig, så er det bare om at springe på og starte på den Yes

Næst, så er der det med nye uddannelser, at ganske få virksomheder faktisk kender til dem, fordi de forskellige uddannelser er dårlige til at gøre opmærksomme på sig selv overfor de relevante virksomheder.

Er selv igang med, ja snart færdig med, Finansbacheloren og er 2. årgang, dvs. den har eksisteret i omkring 4 år nu, og man render stadig ind i både banker, ejendomsmæglere, revisorer, forsikringsselskaber og ejendomsadministratorer, der ikke kender til den - men kun finansøkonomen. Det er jo selvfølgelig lidt bittert, eftersom uddannelsen er rettet mod netop de grupper.

Men klø på og start på den, hvis den lyder interessant Wink Titlen gør ihvertfald.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)