Hej Amino'er Jeg har fornylig købt domænet alexanderlarsen.dk. Fordi jeg ønsker at have en personlig hjemmeside med tilhørende blog. Jeg har købt et wordpress theme, men der er en del ændringer jeg ønsker. Jeg vil nu høre hvilke af dem der er mulige, og hvad det vil koste. Jeg har sat nogle bokse i forskellige bokse, og forklarer nedenunder hvad der skal se inden for de forskellige bokse- GRØN: SORT: Skift engelsk tekst til dansk Lav linksne til nofollow GUL: Boksens indhold skal bestå af et billede af mig, et kort stykke tekst om mig, og en formular til tilmelding af nyhedsbrev med en flot grøn knap. BLÅ: En boks ligesom Arkiver og kategorier, denne boks skal ligge over arkiver. Og skal indeholde en facebook like-box og en twitter follow boks. Derudover vil jeg gerne have fjernet kommenrare på sider der ikke er blog indlæg fx. "om mig" og "kontakt" og på blog indlæggene tilføje muligheden for at give stjerner + opsætning af rich snippets. Og på blog indlæggende fjerne følgende tekst efter kommentarboksen:
- Alexander Larsen |
Tilføj mig over Skype: kevinoerskov
Så kan jeg hjælpe dig kvit og frit