Jeg har lavet en Facebook side for P-Mate - men jeg mangler nogle likes.
Blandt andt så jeg har flere muligheder på Facebook og så jeg har nemmere ved at kommunikere med mine besøgende.
Er det en god ide at købe sine første likes, så man får mere funktionalitet på FB eller er det helt dumt.
Min plan var ikke at købe mange, men lidt - så det ikke er en helt tom verden. og så folk kan se at der er andre der syntes godt om sigen/produktet.
Hvad med konkurrencer til Facebook? Er det no go eller er det en god ide til at få mere interesse omkring produktet. Hvis jeg, hvordan er det smartest at lave en konkurrence?
Er det også en god ide at lave en profil på Google+ - der er jo stadig ikke så mange brugere der inde.
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Ang. likes, kan di forsøge dig på youlikehits.com. Der kan man få likes til stort set alting, ved brug af point som kan købes eller optjenes rigtig nemt. Det er ikke folk af interesse, men det giver nogen likes at se på. Du kan desuden vælge kun at tage imod Danske likes, men så er det noget mere begrænset af folk - medmindre du tilbyder en stor mængde point.
Jeg kan ikke få det til at virke med min P-Mate side, men jeg kan godt med Tinglyseren.dk på face....... Det ser ud tila t jeg skal have de 20 likes inden jeg kan bruge det andet
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.