Det er meget normalt at folk acceperer betingelser når de afgiver kortinformation.
Vi har mailet folk og mange opdaterer, men ikke alle. Pga. Bogen har vi fået godt 150 opdaterede kort ekstra.
Asgeir, du virker lidt frustreret, er der noget vi har gjort dig?
Dbh Martin
Førte gang selvfølgelig, men det er ikke nødvendigt anden gang. Hvis betingelserne er uændret. Det giver nok en bedre konvertering, hvis i fjerner det, når man skal opdatere kort :)
Har ikke fået én mail om jeg skulle opdatere Dankort, men det er nok fordi jeg Mastercard. I har nok segmenteret e-mailsene til dem der kun har Dankort, så hvorfor ikke gøre det med beskeden.
Nej, men det er vel ikke ulovligt at være kritisk og stille spørgsmål? I har vel rent mel i posen, går jeg ud fra? :)
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Førte gang selvfølgelig, men det er ikke nødvendigt anden gang. Hvis betingelserne er uændret. Det giver nok en bedre konvertering, hvis i fjerner det, når man skal opdatere kort :)
Det er rigtig rart at have gemt data om fluebenet i betingelserne sammen med kortoplysningerne i betalingsgatewayen.
Àsgeir Gunnarsson:
men det er nok fordi jeg Mastercard. I har nok segmenteret e-mailsene til dem der kun har Dankort, så hvorfor ikke gøre det med beskeden.
Nej, vi kigger ikke på korttype. Umiddelbart ser det ikke ud som om du har haft foretaget kortskifte på noget tidspunkt, og dit kort er ikke er udløbet endnu - så vi har jo ikke haft nogen grund til at sende dig en mail vedr. kortopdatering?
Det er rigtig rart at have gemt data om fluebenet i betingelserne sammen med kortoplysningerne i betalingsgatewayen.
Det er en forklaring, tak :)
Jimmy B. Carlsen:
Àsgeir Gunnarsson:
men det er nok fordi jeg Mastercard. I har nok segmenteret e-mailsene til dem der kun har Dankort, så hvorfor ikke gøre det med beskeden.
Nej, vi kigger ikke på korttype. Umiddelbart ser det ikke ud som om du har haft foretaget kortskifte på noget tidspunkt, og dit kort er ikke er udløbet endnu - så vi har jo ikke haft nogen grund til at sende dig en mail vedr. kortopdatering?
Hvis i ikke kikker på korttype og kun har sendt mails ud om kortopdatering til dem der er udløbet. Er der jo ingen grund til at i sender mig en besked, hvor jeres formål er at få mig til at opdatere mit kort, vel? Når der ikke er noget behov for det :) Igen, hvis ikke kan segmentere på kort, så burde jeg have fået de beskeder om at opdatere kort, som i skulle have sendt ifølge Thorborg.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hvis i ikke kikker på korttype og kun har sendt mails ud om kortopdatering til dem der er udløbet. Er der jo ingen grund til at i sender mig en besked, hvor jeres formål er at få mig til at opdatere mit kort, vel? Når der ikke er noget behov for det :) Igen, hvis ikke kan segmentere på kort, så burde jeg have fået de beskeder om at opdatere kort, som i skulle have sendt ifølge Thorborg.
Åhh så hold dog mund... Ødelægger det virkeligt din hverdag at du skal opdatere kortet? Tag en tude kiks.
Nu vil vi gerne give bogen til alle plus medlemmer og vi har mega travlt, så hvis du bliver forvirret, så forstår jeg det godt. Vi er ikke ude på at snyde nogen til at acceptere regler eller andet uden de ved det. Det er fair hvis du ikke tror mig, men hvor meget kan jeg holde hemmeligt når jeg driver et iværksætter forum. Hvis ikke min moral er god, så er jeg færdig.
Det læser jeg som om, at den automatisk kommer når nu mine informationer kun er et par måneder gamle, og kortet holder i mange år endnu.
Men jeg har opdateret det, gad vide hvornår der så kommer et link?
Vi sendte linket til dig i går kl. 14:55 - og så efter kortskiftet i dag kl. 14:28.
Nu vil jeg ikke skrive mailadressen her offentligt, men det er samme addresse som du modtager fakturamails på. Ét bogstav og nogle tal.
Bum bum.. Så skal i da lige få kigget et eller andet igennem. For der står en anden mailadresse under "Min profil". Det er rigtigt at jeg har haft den mail adresse, men den er jo ændret i min profil. Og jeg har ikke adgang til den mere. Jeg forventer da ikke at Amino bruger en mailadresse jeg har fjernet fra min profil?
Edit:
Rigtig mail har ikke et tal domæne, men slutter på @cuc....