Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hvorfor ikke sige det direkte? Eller hvad handler det om?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino,

Alle Amino plus medlemmer har sikkert fået en PB med at kunne få en gratis konverteringsbog, der koster 999 kr. normalt og man skulle bar skynde sig til at slå til! Det lyder da vældigt godt, ikke? :) Der er bar´ lige dét at man skal opdatere sine kreditkort oplysninger. Så er der her man tænker, hvorfor mon? Hvis man ikke har fået et nyt. Så ser man da lige man skal acceptere nogle handelsbetingelser.

Så finder man lige dette:

"Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Amino.dk, så giver brugeren Amino ApS en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet på alle medier."

"Samtlige immaterielle rettigheder, herunder ophavsret og varemærker vedr. Amino tilhører Amino ApS. Tekst, varemærker og logoer, der vises på Amino.dk, må ikke anvendes uden forudgående skriftligt samtykke fra Amino ApS."

Her er der lige et link Man afskriver sig selvfølgelig alt ansvar, men vil gerne have alle rettigheder til indholdet. Det er der, som ikke noget galt i.

Men vil gerne spørge Amino.dk Aps, hvorfor de gerne vil have folk skal opdatere deres kreditoplysninger. Er det for at de skal acceptere disse nye betingelser(hvis det er tilfældet)? Folk betaler selvfølgelig for et produkt, de har et behov for eller gerne vil have :)

For dem der ikke er Amino plus her er der lige et sceenshoot af beskeden.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det har stået der i 4-5 år.
Årsagen er at alle danskere får nyt Dankort og vi derfor mister en masse Plus brugere.

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre den slags.

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror mere det er fordi 90% af alle danske Visa Dankort bliver forældret her i 2012. På den måde vil Amino pludselig stå uden indtægt, og det har de så prøvet at fange i opløbet.

 iPhone 6

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:46

Martin, har i sendt links til bøger ud? Jeg har nemlig ikke hørt eller fået noget fra jer Sad

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:53

Elias Sørensen:
Martin, har i sendt links til bøger ud? Jeg har nemlig ikke hørt eller fået noget fra jer Sad

Elias - jeg kigger lige på det og sender dig en mail.  Dem der har skiftet kort, har fået en separat mail med emnet "Her er din gave" automatisk umiddelbart efter kortskiftet. Sammen med en bekræftelse på kortskiftet. (altså 2 mails)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Det har stået der i 4-5 år.
Årsagen er at alle danskere får nyt Dankort og vi derfor mister en masse Plus brugere.

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre den slags.

Dbh Martin

Men hvorfor skal man overhovedet acceptere betingelserne, når man har gjort det én gang før, så?

Så hvorfor heller ikke skrive det direkte til folk at de skal huske at opdatere deres dankort, hvis de har fået et nyt?

Man mister jo ikke dem der ønsker at betale og bruger Amino plus aktivt :)

Godt at vide du aldrig, kunne finde på at gøre den slags.

Med venlig hilsen,

Ásgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:05

Det er meget normalt at folk acceperer betingelser når de afgiver kortinformation.

Vi har mailet folk og mange opdaterer, men ikke alle. Pga. Bogen har vi fået godt 150 opdaterede kort ekstra.

Asgeir, du virker lidt frustreret, er der noget vi har gjort dig?

Dbh Martin

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:08

Jimmy B. Carlsen:

Elias Sørensen:

Elias - jeg kigger lige på det og sender dig en mail.  Dem der har skiftet kort, har fået en separat mail med emnet "Her er din gave" automatisk umiddelbart efter kortskiftet. Sammen med en bekræftelse på kortskiftet. (altså 2 mails)

Jeg har så heller ikke fået nogen bog. Og mit kort skulle ikke skiftes..

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:16

NY:
Jeg har så heller ikke fået nogen bog. Og mit kort skulle ikke skiftes..

Hvis du skifter kort, og blot indtaster samme oplysninger igen, skulle dette også gerne udløse en bog til dig, hvis kortet er gyldigt.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:18

Jimmy B. Carlsen:

Elias Sørensen:

Det var jo bare det, der skulle til! :o) Tak!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)