Vi har fået rigtig få henvendelser den sidste uge, og det er uden tvivl fordi folk hellere vil bruger deres tid i solen, frem for at sidde foran computeren.
Jeg synes generelt altid vi kan mærke når solen kommer frem.
Hos mig er sommeren også meget dårlig periode, både trafik og indtjening er hårdt ramt. Men tilgengæld giver det også lidt mere tid til at jeg selv kan holde sommerferie så måske er det ikke så skidt ;)
Lyset i Danmark om sommeren er perfekt til at lave film i, så vi prøver i et vist omfang at lægge vores filmproduktioner i forårs- og sommermånederne. Det gælder filmoptagelser i naturligt lys, både inde og ude.
Mvh. Christian
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.
Vi har som oftest en stigning indenfor vores niche, som jo er tæpperens! Flere skoler, efterskoler, hoteller og lign. Bliver ofte renoveret i disse måneder, så det er grunden;)
Sommeren komme ALT for tidligt for mig. Skal til MC kørelærereksamen slut Juni, og så gerne sommeren vented med at komme til der, så der var flere MC elever der ;) Men ellers nyder jeg bare at side og læse i solen.