Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil sælge e-cigs - how to ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at sælge e-cigs herhjemme i danmark. Selvfølgelig uden nikotin i væsken Smile

 

Er der evt en herinde der har erfaringer med import af disse produkter - eller alternativt allerede sælger disse ting, og som kunne tænke sig en freelance sælger ?

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal godt nok få fart på hvis du skal nå at få fodfæste for der er hundrede (hvis ikke tusindevis) af folk der netop er igang med det marked... men få en shop, køb SEO / AdWords = profit, HVIS det er gennemført.

Og så gå efter kvalitets e-cigaratter... der må være muligheder for at finde nogle der producere dem ude i Østen hvis du Googler lidt... alternativt kan du købe dem til ågerkarlepriser fra England og få banket et kundesegment op med dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps - jeg ved der er maser af webshops - men jeg vil sælge dem fysisk - så folk rent faktisk kan få lov at holde dem i hånden først :-)

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Smoker:

Jeps - jeg ved der er maser af webshops - men jeg vil sælge dem fysisk - så folk rent faktisk kan få lov at holde dem i hånden først :-)

Her er så udfordringen, det kræver en start på en eller anden måde... et godt netværk - som er rygere, der kan sprede rygtet.. jeg tror ikke der er nok økonomi i at starte en egentlig butik op, og lovgivningen er lidt usikker endnu på området, så det kan godt gå hen og spænde ben for dig senere hen... 

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal virkelig kunne sælge din vare, for at komme frem på markedet.. Jeg ved "Kiwi" supermarkedet, sælger dem for 100 kr incl. 10 hylstre af den smag du nu er til..

 

Held og lykke med det

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

o0Juble0o:

Hej!

Du skal virkelig kunne sælge din vare, for at komme frem på markedet.. Jeg ved "Kiwi" supermarkedet, sælger dem for 100 kr incl. 10 hylstre af den smag du nu er til..

 

Held og lykke med det

Der er forskel på dem til 100 kr. og disse e-cigs... dem i Kiwi, Netto osv. ødelægger deres ry, for det er det pureste bras for at sige det ligeud :-)

p.s. jeg er ikke ryger eller har været det :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

 

Det er ikke en fysisk butik jeg vil starte - men mere en form for network salg..

Skal jo ikke leve af det..

 

De e-cigs en skriver om der forefindes i kiwi, netto osv - har INTET med dem jeg vil sækge at gøre - der er nemlig kæmpe stor forskel i kvalitet. Netop derfor det er så vigtigt at prøve en, inden man køber.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smoker,

Vi sälger elektroniske cigaretter - i hovedsageligt sverige - og leder efter saadan nogle som dig, til naar vi gaar igang i DK her i löbet af Juni.

Skriv en mail til mig paa dh (snabela) xsmoke (dot) com, saa kan vi helt sikkert finde ud af noget.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg kan godt hjælpe dig både med salg, import og har også web shop her i danmark, og der med også lager her og kan godt finde ud af noget.

du kan skrive en mail til mig og skrive du har set mig her.

find mig på min shop smartcig.dk

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengene er i væskerne med nikotin tror jeg. Jeg ved ikke hvordan lovgivningen er, om det er lovligt at oprette et engelsk selskab og lave en dansk shop, der sender fra UK.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)