Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sælge sin ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes selv jeg har fået en rigtig god ide, til en lille dagligdags ting vi alle har brug for. For ikke at afsløre for meget, drejer det sig simpelt nok om en lille trykknap, men med en særlig funktion. Den er i plastik. Jeg skal jo også have den solgt, ud over at få produceret. Men så har jeg hørt at man skal have solgt sin ide eller dele den med en producent der er villig til at producere den og markedsføre i supermarkedet. Altså, det lyder jo som en mirakel handel, men er det sådan det foregår? Eller hvordan griber jeg det lige an? Og hvem er det jeg skal kontakte?

Hilsen m.mathiasen
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:18

Overvej at betale af egen lomme og få den produceret i et begrænset oplag.

Lav et website og sælg den derefter online med din egen markedsføring hvad du nu kan købe af adwords, mund til mund, links fra venner osv, for at se om der bare er et lille marked / interesse for den.

Du kan hurtigt gå død i at slås med supermarkeder m.v. og leveringsaftaler osv og du vil altid stå i en langt stærkere forhandlingsposition, hvis produktet allerede er på markedet.

Viser det sig at interessen indledende er så stor at dit begrænset oplag ikke kan følge med, så er det bare en positiv ting. Det skaber eksklusivitet omkring produktet uanset hvor billig en plastikdims er. Hvis bare den løser et problem folk har godt nok.

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hej Oscar. Ja, det lyder jo egentlig fornuftigt det du skriver. Og mere håndgribeligt. Men hvor vil jeg kunne få fremstillet min ide. Er det på en fabrik, udlandet eller hvor går man hen og får lavet sådan en bestilling?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)