Hvor er det fedt! En simpel idé, et døgn og ca. 2000kr rigere! Har hverken erfaring som sælger og det er mit første projekt som overhoved givet mig en belønning, ved blot at turde at stå frem og sælge mig selv og mit projekt, og vigtigst af alt, TRO PÅ MIG SELV! Selve projektet er stadig på tegnebrættet (Giv gerne inputs http://www.amino.dk/forums/t/162710.aspx ) og alligevel formådede jeg mig at få folk med på idéen på få hurtige opkald, MSN og netværk!
HOLD KÆFT HVOR ER MIN SELVTILLID BLEVET BOOSTED OG SKID HUL I DE PENGE! Nu skal jeg bare knokle og TRO på dette projekt lykkes!
Fedt nok! Tillykke og held og lykke med projektet.
Jeg havde selv på et tidspunkt ideen om en hjemmeside, der skulle hedde tilflytter.dk, hvor man som tilflytter ville kunne få et samlet og bredt overblik over ens nye hjemby og nærmeste omgivelser. Måske der er noget info på din side, som du ville kunne genbruge, hvis du ville adoptere ideen...
Fedt nok! Tillykke og held og lykke med projektet.
Jeg havde selv på et tidspunkt ideen om en hjemmeside, der skulle hedde tilflytter.dk, hvor man som tilflytter ville kunne få et samlet og bredt overblik over ens nye hjemby og nærmeste omgivelser. Måske der er noget info på din side, som du ville kunne genbruge, hvis du ville adoptere ideen...
Michael
Yderlig 2 mere på listen og et sæsonkort rigere! Må du meget gerne og tak!