Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde "vagtrapport" og "opgaveark / projektliste"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg søger to dokumenter:

1. Det ene - en slags vagtrapport - som et værktøj til at rapportere daglige, faktuelle oplysninger om maskiner/programmer/procedurer der er gået i stykker eller trænger til service ect.

2. Det andet som et supplerende værktøj til at notere de daglige begivenheder fra "vagtrapporten", som kræver opfølgning, ansvarsperson tildelt, deadline, delmål osv.

Det skal være to forskellige dokumenter, da man ikke ønsker at fylde "vagtrapporten" med andet end det faktuelle. Det skal være enkelt udformet, men stadig brugbart og overskueligt, og så skal de kunne skrives i af alle impliceret på et intranet.

Nogen herinde der er bekendt med en smart udformning af sådanne dokumenter, evt. link til download?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 16:11

Gode bud modtages med kyshånd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Ronex Design Skrevet kl. 16:41

Min første tanke var:

"Hvilket maskineri snakker vi om?"

I det at de daglige og typiske fejl og mangler varierer utrolig meget fra branche til branche.

Der er jo forskel på om man håndtere plast hos Nokia og en enkelt fejl kan koste 1,5 mil., eller om man fikser computere i sin garage med far.
Hermed også overordnet, om det er IT, bygge-anlæg, offshore, eller noget helt andet.

Jeg har dermed undersøgt dine tidligere indlæg osv. og er det rigtigt antaget at du arbejder på Oslobåden?

Kort sagt; et sådan dokument er overordnet en sammenfatning af erfaringer, så det du har brug for skal du enten havde skrædder syet eller hentet fra anden maritim offshore virksomhed.

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej imod at finde hvad du søger.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 16:50

Frederik Agge Ronex:

Min første tanke var:

"Hvilket maskineri snakker vi om?"

I det at de daglige og typiske fejl og mangler varierer utrolig meget fra branche til branche.

Der er jo forskel på om man håndtere plast hos Nokia og en enkelt fejl kan koste 1,5 mil., eller om man fikser computere i sin garage med far.
Hermed også overordnet, om det er IT, bygge-anlæg, offshore, eller noget helt andet.

Jeg har dermed undersøgt dine tidligere indlæg osv. og er det rigtigt antaget at du arbejder på Oslobåden?

Kort sagt; et sådan dokument er overordnet en sammenfatning af erfaringer, så det du har brug for skal du enten havde skrædder syet eller hentet fra anden maritim offshore virksomhed.

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej imod at finde hvad du søger.

Hej Frederik

Tak for svaret. Det har dog ikke noget med min tidligere karriere at gøre. Det er blot et enkelt projektstyringsdokument jeg søger.

Mvh. Johnny

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 12
Fra  Ronex Design Skrevet kl. 17:54
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 20:22

Frederik Agge Ronex:
I dette tilfælde kan jeg referere dig til http://plan.io/en/

Takker, kigger på det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 12
Fra  Ronex Design Skrevet kl. 21:01

Så lidt.

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:12

Hej Johnny,

Der findes flere systemer som opfylder dine ønsker vedr. vagtrapporter og opfølgning på opgaver.

Bl.a. findes værktøjet TOPdesk FM, som er et decideret Facility Management-system med fokus på styring og håndtering af opgaver.

Hvis det er relevant for dig kan du finde en demoversion på nedenstående link hvor du selv kan prøve dig frem.

www.topdesk.dk

Med venlig hilsen

David Basse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)