Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab og faktura...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg er godt i gang med at starte min enkeltmandsvirksomhed inden for teknisk support op.
Nu har jeg så det sidst stykke tid tænkt, ledt og undersøgt om hvad jeg skal gøre med regnskab og faktura
Jeg ved efterhånden godt hvad jeg skal. Men mangler bare lige lidt om hvordan og med hvad jeg skal gøre det.
Jeg har kigget lidt på billys billing. Og det virker faktisk rigtigt godt og lige som jeg kune tænke mig det.
Men jeg synes det er lidt dyrt til mit behov. Har ingen planer eller forhåbning for overhovedet at komme op på de 50000 i omsætning.
Så derfor søger jeg et simpelt system med regnskab og faktura i et.
Og et ekstra plus ville også være hvis det var online. Og der måtte meget gerne også findes en iPhone app til det.

Så mit drømmeprogram ville være som billys billing med en tilhørende iPhone app som så ovenikøbet er gratis indtil x antal postering som jeg nok ik kommer op på alligevel.

Findes der noget ligende det eller hvad gør i?

Mvh René Madsen

Tilmeldt 23. Mar 12
Skrevet kl. 16:25

Hmm er der virkelig ingen der ved det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:35

Det kan Dynaccount :)

Det er både online og virker i alle browsere, også på tablets og smartphones.

Programmet er gratis i de første 2 mdr. som en gratis prøveperiode uden forpligtigelser.

Hvis du har meget få posteringer vil du kunne bruge Dynaccount i rigtig lang tid uden at skulle betale for det. Hvis du ikke når over 120 posteringer indenfor prøveperioden, fortsætter Dynaccount med at være gratis indtil du når det.

På hjemmesiden kan du prøve en live demo at systemet, så du ikke behøver oprette dig for at se om det er noget for dig.

Prøv det her:

Økonomisystem, 2 mdr. gratis prøve eller op til 120 posteringer.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:54

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra Slaglese
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:21

Syns du skal kigge på det regnskabs program der hedder summa summarum. Et godt lille program der kan alt, jeg bruger det selv på 3 år nu. Jeg mener jeg gav ca 2500 incl moms og så betaler man ikke mere, ikke noget med at betale noget pr md eller andet..

Tilmeldt 23. Mar 12
Skrevet kl. 11:18
Hej Thomas mange tak for dit svar.
Jeres system ser helt klart interessant ud. Der er dog så lige det med prisen efter de 120 posteringer

Så er der også lidt problemer med at se siden ordentligt på min iPhone. Hvis man zoomer ind på siden som man jo gør på de her små skærme så kan man ikke se hele menu linien. Man kan heller ikke køre frem og tilbage på menulinien. Det kan man kun på indholdet.
Så når man zoomer ind på siden vil menulinien fylde det hele og man kan ikke scrolle ned på siden.

Giver det mening?
Tilmeldt 23. Mar 12
Skrevet kl. 11:30

Hej David
Tak for dit svar.

Jeg har faktisk også været inde og kigge på jeres system samt oprettet mig som bruger og kører for tiden med basis servicen men når den fulde version udløber ryger mulighed for fakturaer desværre.
Men dette kan man jo selvfølgelig bruge andre gratis systemer til. Såsom Zoho invoice som jeg også roder lidt med nu.

Selvfølgelig ved jeg godt at man ikke kan forvente at alt kan være gratis og kan også se at jeres bestemt ikke er en af de dyre.
Men når jeg endnu ikke ved hvor meget gang der kommer i biksen og om der for den sags skyld overhovedet kommer noget. Så synes jeg ikke at jeg vil til at ofre det store i første omgang.

Tilmeldt 23. Mar 12
Skrevet kl. 11:34

Hej Jimmy. Tak for dit svar

Jeg har kigget på summasummarum. Men må desværre indse at det nok er lidt for dyrt til mig pt.

Ved som sagt ikke helt om det nogen sinde ville kunne tjene sig hjem. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 12:47

Jotak.dk:
Hej Thomas mange tak for dit svar.
Jeres system ser helt klart interessant ud. Der er dog så lige det med prisen efter de 120 posteringer

Så er der også lidt problemer med at se siden ordentligt på min iPhone. Hvis man zoomer ind på siden som man jo gør på de her små skærme så kan man ikke se hele menu linien. Man kan heller ikke køre frem og tilbage på menulinien. Det kan man kun på indholdet.
Så når man zoomer ind på siden vil menulinien fylde det hele og man kan ikke scrolle ned på siden.

Giver det mening?

Det giver fin mening :) På et senere tidspunkt vil der blive udviklet en app, så Dynaccount kommer til at spille 100% med smartphone og tablets da der stadig er småting der kan blive endnu bedre (hovedsageligt det grafiske).

Mht. prisen i dit tilfælde, bliver det nok svært at finde et (næsten) gratis system der kan hvad du efterspørger. Kan være Excel og en Tradeshift løsning er den rigtige for dig :) Håber i hvertfald du finder noget der opfylder dine behov.

Rigtig god solskindsdag :)

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:52

Summa i basis har den fordel, at der ikke er månedligt abb og det man opgraderes, men der er jo som nævt programmer ex winfinans.dk hvor jeg mener du har mange posteringer helt gratis. Mener, men kan huske galt, at John Sommer flere gange har rost det
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)