Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maxiweb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Man må ikke tale dåligt om andre

Vil nu ikke sige at det her er at tale dårligt om andre, men derimod hjælpe andre Amino-brugere så de ikke bliver snydt...

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:21
Jeg syntes at amino har været med tydlige i deres regler vdr injurier.

Det ser man i de indlæg vor folk mener der er blevet snydt af et navngivet firma.
Og strax har deres indlæg blevet rettet og firmanavnet blevet slettet
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:31

Michael_N:
Jeg syntes at amino har været med tydlige i deres regler vdr injurier.

Det ser man i de indlæg vor folk mener der er blevet snydt af et navngivet firma.
Og strax har deres indlæg blevet rettet og firmanavnet blevet slettet

Det er ganske korrekt at vi går ind og sletter indlæg der går over stregen, men her bliver der forespurgt på om der er andre der har problemer. Ikke at der er snyd med i spillet osv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:56

Nu er det jo en amino bruger der ejer Maxiweb, Jannik er en super flink fyr. Men noget må jo være galt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:55

Det er et tema jeg selv har bragt på banen tidligere i forb. med deres "Crazy Friday" tilbud. Maxiweb går manuelt ind og validerer alle domænebestillinger (sådan var procedure da jeg bestilte sidst), hvilket naturligvis kan give en ekstra behandlingstid i forhold til fx webhosting.dk

I mit tilfælde tog det ca. 11 timer så vidt jeg husker og sammelignet med webhosting.dk's automatiske proces på max 1 time.

Det synes jeg ikke var holdbart da jeg afprøvede dem hvorfor jeg ikke er Maxiweb kunde længere og ej heller bliver det i fremtiden, da det for mig er et kriterie hurtigt at kunne registrere mine domæner så jeg kan bruge dem samme dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:02

Ja noget er galt. Aminobruger Jannick var altid super til at svare og hjælpe, og sad selv ved supporten mange timer i døgnet. Nu får jeg bare et autosvar, og at Jannick ikke svarer og heller ikke reagerer herinde er SLET ikke ham (eller Maxiweb)
Jeg er både bekymret over vi ikke får svar og over hvad der kan være med Jannick. Er der nogen der kan få kontakt?
Venlig hilsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)