Hej. skal lige siges jeg håber det er den rigtige kategori jeg befinder mig i. Ellers undskyld jeg har mødt en mand, som jeg har skrevet lidt for gratis på hans hjemmeside, og nu har vi snakket om at lave et managerspil ala Holdet.dk. Lige umiddelbart lyder det som en fantastisk ide, da vi har aftale omkring software, design og det eneste vi mangler er at snakke med nogle advokater der skal lave selskabet der skal ligge i udlandet, for at vi kan slippe for at skal have dansk licens.
Kort fortalt, så er aftalen at vi får hjemmeside+software med design til ca 75.000kr, fra et hold der arbejder i udlandet. Ham der skal designe har lavet arbjede for bla Nike, så cv'et er iorden, og han har fortalt det bliver bedre end holdet.dk. Jeg spørger fordi jeg mener aftalen er sindssyg god og jo mere vi snakker om at lave det, jo mere ligner det en nobrainer. Og det er her jeg bliver lidt bange, da jeg kun har snakket med manden sporadisk over MSN, de sidste 6 måneder og tænker om han har malet ideen for lyserød ( det var ham der foreslog vi skulle starte det op). det behøver ikke være et præcis beløb, men bare sådan cirka, så jeg ved hvor godt et tilbud det er. på forhånd tak. |
Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte den person hos Nike, som vedkommende har lavet arbejde for. Især når du skriver det på den måde du gøre ;-)
Det er utrolig svært at lave estimater på hjemmesider. Ved seriøse projekter bliver der oftest lavet en foranalyse, der kortlægger hvilke krav der stilles til hjemmesiden, hvilket munder ud i en kravspecifikation. Jeg antager at I har en kravspec, som du kan lægge op, og der er sikkert en masse webudviklere her på siden, som sikkert hurtigt kan gennemskue, hvor mange timer det kræver at uvikle en side af den beskrevne type.
VH. GrN.dk