Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO af 2 sider, 301

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og enkelt spørgsmål, hvis du har feks. lag-kage.dk og lagkage.dk og vælger at have alt på lag-kage.dk og bruge det som hoved domæne, hvordan laver man så den bedste SEO af det andet domæne som så jo så bare skal 301 til lag-kage.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:14

Hej Jack

Du har faktisk svaret på dit eget spørgsmål.

Det bedste du kan gøre er at lave en 301 redirect. Det har som sådan ikke nogen SEO betydning, andet end at alle links der peger på lagkage.dk vil google se som links til lag-kage.dk og dermed mister du ikke potentielle links. 

/ Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Jeg tænkte hvordan man bedst optimere siden, om man selv om man ikke har noget ville det vel være godt at få optimeret så vidt som muligt, selv om folk ikke når at se siden ser googles bots vel indholdet af min side?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:19

Jack Nørgaard:
Jeg tænkte hvordan man bedst optimere siden, om man selv om man ikke har noget ville det vel være godt at få optimeret så vidt som muligt, selv om folk ikke når at se siden ser googles bots vel indholdet af min side?

Hvis du har lavet 301 redirect, så fortæller du netop at din side er flyttet permanent. Der er derfor ikke noget indhold du kan vise, hverken til mennesker eller googlebot.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack

Hvis du foretager en 301 fra side A til side B - så vil der i Google og alle andres øjne ikke være noget synligt eller tilgængeligt indhold på side A og det er derfor komplet ligegyldigt om der egentlig er noget indhold på siden, da domænet bliver 301 redirectet og altså flyttet til en anden adresse. 

/ Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)