Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test mit website

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil høre om der er nogen som har lyst til at teste mit website, det er "Designcenteret" som jeg gerne vil have testet. Det er meningen at man selv skal kunne designe klistermærker, skilte, bannere o.s.v. Siden er slet ikke færdig endnu, men kunne godt bruge lidt feedback Smile

www.ipixen.dk

Mvh

Per

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:39

Det er irriterende at se billeder skifte konstant.

lav nogle faste ekspempeler og link til "flere her"

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:43

Hej Per,

Nu har jeg lige prøvet at lave et lille fint hjerteskilt derinde. Når man lige har kigget og leget lidt med det derinde, synes jeg det forekommer ret nemt at designe og det er et godt koncept.

Det eneste som jeg lige synes, jeg havde svært ved at finde, var ''gå videre''-knappen, som du så har placeret oppe i højre hjørne, hvor sådan en slags ''gå-videre'' knapper oftest placeres nede i bunden af højre hjørne.

Ellers så synes jeg, at der er god grafik på og jeg får et gdodt indblik i, hvordan det kan se ud.

God fornøjelse med det :)

Venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Kontra Coffee Skrevet kl. 14:04

Hej Per

Jeg prøvede dit site før jeg læste kommentarer og kan give Malene ret i at "gå videre knappen" oppe i højre hjørne tog mig lidt tid at finde ud af samt at det var den jeg skulle klikke på efter jeg havde valgt form. Så måske skal der arbejdes lidt med form, tekst og synlighed af denne - selvom det jo lykkes mig at finde ud af det :-)

Ellers syntes jeg det er et super lækkert site og rimelig lige til at bruge de forskellige funktioner.

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 14:12

Tak for svarene Smile

Ja, jeg havde en anelse om at den knap måske ikke var til at finde, det er derfor jeg har lavet den så den skifter farve. Måske jeg skulle finde en anden løsning.

Jeg regner også med at jeg finde nogen herinde som kan lave en "fed" forside til mig og nogen tekster til produkterne.

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 14:19

Sejt! Alle indstillinger jeg forsøgte at pille ved virkede glimrende og lækkert at jeg kunne gå tilbage og ændre farve/form uden systemmet glemt det design/tekst jeg havde lavet i "step 2".

Knapperne til at gå videre med samt ligge i kurv, ville jeg nok gøre tydeligere.

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 15:30

Hej Per,

Jeg har netop prøvet at lave et skilt på din side. Det virker umiddelbart godt og funktionelt.

Da det netop var et skilt jeg prøvede at lave (og ikke et klistermærke etc.) synes jeg dog at jeg manglede lidt føling med selve materialet. Hvordan føles skiltet når man mærker det og hvordan ser det ud i virkeligheden, i naturligt lys? Det var lidt svært at få en idé om.

Jeg kunne bestille 10 skilte til små 7.000 kr. – men det ville jeg ikke have lyst til, uden mere kendskab til materialet.

En mulig løsning ville være at lægge links ind til nogle billeder i meget høj opløsning af de materialer I tilbyder. Så er man da lidt klogere…

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:09

Hej Christian,

Ja det er rigtigt at de billeder der er nu ikke viser materialet særlig godt, men det er også kun en test indtil videre. Når den er færdig vil der være bedre billeder og måske en materiale guide.

Mvh.

Per

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:38

Fru Hartmann:

Det er irriterende at se billeder skifte konstant.

Jeg er helt enig med dig, der er for mange billeder og det er meget forvirrendeSmile

Kenan Hansen, Terapi i København, http://psykisksundhed.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49

jeg kunne ikke finde ud ad sætte trekanter og de andre sjove ting ind design selv dit skilt et suport kan klikke på mangler jeg så jeg kan få noget vejledning af siden

en spørgsmål svar siden mangler en video og  andet der vejleder en i brugen af siden mangler der .

mangler cvr nummer med mere på siden og mere info hvem er i mangler jeg også på siden.

lav gerne en kontaktformular kontakt siden derved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)